پیکر شهید مدافع حرم در کاشمر تشییع می‌شود

فرماندار کاشمر گفت: احمد رضایی شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه در کاشمر تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر شهید کاشمری مدافع حرم در سالن جلسات فرمانداری این شهر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پیکر مطهر این شهید پس از تشییع در مشهد و نیشابور در عصر روز دوشنبه وارد کاشمر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم وداع با شهید رضایی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان در جوار زیارتگاه امامزاده سید حمزه خاطرنشان کرد: آئین تشییع پیکر این شهید صبح روز سه‌شنبه و در ساعت 8:30 صبح از مقابل مسجد جامع کاشمر آغاز تا امامزاده سید حمزه بر دستان مردم قدرشناس کاشمر انجام و سپس برای دفن به زادگاهش در روستای اوندر از توابع بخش کوهسرخ کاشمر منتقل می‌شود.

فرماندار کاشمر با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید احمد رضایی اوندری در روستای محل تولدش در ساعت 11 روز سه‌شنبه تصریح کرد: این شهید در واقع ششمین شهید در خانواده رضایی است که پیکرش در کنار سایر اقوام شهیدش آرام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهید احمد رضایی اوندری از جمعی تیپ زرهی 21 امام رضا مستقر در نیشابور در پی آزادسازی دو شهر مهم در سوریه به همراه فرماندهی این تیپ سردار قاجاریان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، یادآور شد: مردادماه سال 92 نیز مردم کاشمر پیکر علی‌زاده اکبر را به عنوان نخستین شهید مدافع حرم از این شهرستان را تشییع و در گلزار شهدای امامزاده سید حمزه(ع) به خاک سپردند.

فروزان گفت: شهیدان احمد رضایی اوندری و علی‌زاده اکبر که در دفاع از حرم حضرت معصومه به شهادت رسیدند از روستاهای اوندر و اکبرآباد از توابع بخش کوهسرخ کاشمر هستند.

2 پاسخ

  1. ببخشید دفاع از حرم حضرت زینب س نه حضرت معصومه س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *