مدیرآموزش وپرورش کاشمر با حضور در بیمارستان روز پرستار را تبریک گفت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر با حضور در بیمارستان شهید مدرس وحضرت ابالفضل(ع)کاشمر با اهدا گل روز پرستار را به کادر درمانی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، همزمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار ایرج سعادتمند به همراه تعدادی از معاونین وکارشناسان اداری مجموعه آموزش وپرورش،با حضور در دو بیمارستان شهید مدرس وحضرت ابالفضل(ع)کاشمر با اهدا گل وشیرینی این روز را به پرستاران و کادر درمانی تبریک گفت
مدیر آموزش وپرورش در حاشیه این بازدید در رابطه با ارزش مادی و معنوی فعالیت پرستاران گفت: باید این روز مبارک را به تمامی ملت ایران و به خصوص قشر پرستاران تبریک گفت چراکه کار پرستاری یکی از سخت ترین شغل ها است که انجام آن بدون عشق و فداکاری میسر نیست.
سعادتمند در ادامه افزود: حضور بنده و همراهان، به دلیل تقدیر و تشکر و عرض تبریک به مناسبت روز پرستار و میلاد با سعادت حضرت زینب(س) است.
وی با بیان اینکه فعالیت قشر پرستار از اهمیت ویژه ای برخوردار است، وجبران زحمات پرستاران با امور مادی میسر نیست افزود: وظیفه ما تقدیر و تشکر است،اما فضیلت و ارزش این حرفه در پیشگاه خداوند متعال دارای ارزش معنوی و اجر و منزلت والایی است.
وی از بخش های مختلف ICU، CCU،اورژانس و بخش های عمومی،کودکان و…این بیمارستان ها،به همراه روسای دو بیمارستان وهمراهان خود، بازدید و با اهدای شاخه های گل وشیرینی،از کارکنان وپرستاران این بیمارستان ها تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *