دستگاه‌های اجرایی کاشمر مکلف به تأمین نیروی مورد نیاز ستاد انتخابات هستند

فرماندار کاشمر گفت: به استناد ماده 11 قانون انتخابات، تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف به تأمین نیرو و امکانات مورد نیاز ستاد انتخابات هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در جلسه شورای اداری کاشمر اظهار داشت: فراروی ما یک گام اساسی و یک واقعه حساس و حیاتی قرار دارد و در همین راستا همگی آماده هستیم که بتوانیم یک جشن ملی را در هفتم اسفند برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه ماراتن انتخابات که از 4 خرداد آغاز و با مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در 7 اسفندماه به پایان می‌رسد، افزود: قطعا ضرورت‌های این حضور و حماسه برای همگان مشخص است؛ اما به هر حال شرکت در انتخابات وفاداری به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه ما وظیفه شرعی، دینی و ملی داریم که زمینه را برای مشارکت تک تک واجدین شرایط فراهم کنیم.

رئیس شورای اداری کاشمر با تأکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دشمن را ناامید و توطئه‌ها و شیطنت‌های آن را خنثی می‌کند، یادآور شد: باید افراد در انتخاب خود دقت کنند و فردی را برگزینند که برای رضای خدا کار کند و شایستگی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در گوشه و کنار شنیده می‌شود که عده‌ای سعی می‌کنند این طور القا کنند که مردم از نظام و انقلاب خسته شده‌اند، گفت: این شایعات با حضور گسترده و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای نقش می‌شود و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود.

فروزان با اشاره به اینکه انتخابات در انحصار فرد، گروه و جناح خاصی نیست بلکه متعلق به آحاد ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: مجریان انتخابات تنها بر اساس قانون، خود را مکلف و موظف به اجرای قوانین می‌دانند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آخرین ماه سال، بر پیگیری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مورد اختصاص اعتبارات عمرانی پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: با وجود همه محدودیت‌های مالی بر اساس اختصاص اعتباری که در حوزه اشتغال مشاغل خانگی به شهرستان انجام شد، خوشبختانه در سایه همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و پشتیبانی بانک‌های عامل ملی و ملت کاشمر به لحاظ جذب این تسهیلات رتبه برتر را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده است.

فرماندار کاشمر همچنین با تقدیر از شهردار و مجموعه پرسنل و کارکنان خدوم شهرداری کاشمر و تبریک کسب رتبه برتر این شهرداری در بین شهرداری‌های خراسان رضوی در سال گذشته افزود: قطعا کسب این موفقیت نشان از اجرای طرح‌های موفق و انجام امور مورد رضایت مردم بوده است.

وی با اشاره به نامگذاری 22 اسفندماه به نام روز ملی شهدا یادآور شد: کسب موفقیت‌‎های که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به برکت جانفشانی و خون شهداست؛ لذا امیدواریم با همت و همکاری تمامی دستگاه‌ها بتوانیم این روز را آنطور که شایسته مقام شهیدان است، برگزار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *