دستگیری3 سارق خودرو و 2 سارق احشام در کاشمر

سرهنگ باقری در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی کاشمر 24 اظهار داشت: با اعلام سرقت یکدستگاه سواری پراید به مرکز فوریت های پلیسی 110 کاشمر، بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی با بیان این که با اجرای طرح مهار در سطح شهرستان و سرعت عمل گشت های انتظامی، در کمتر از 10 دقیقه پس از اعلام خودروی سرقتی در خیابان سلمان فارسی کاشمر توسط گشت انتظامی یگان امداد مشاهده و متوقف شد یادآور شد: در این زمینه سارق 38 ساله با سابقه سرقت مسلحانه و سارق 44 ساله دیگر با سابقه خرید و فروش مواد مخدر دستگیر و از ناحیه آنها یک جفت پلاک جعلی که قصد نصب آن را بر روی پراید سرقتی داشتند کشف شد.

فرمانده انتظامی کاشمر در خصوص دستگیری دو سارق احشام در یکی از روستاهای بالاولایت کاشمر ابراز داشت: در پی گزارش سرقت احشام از یکی از روستاهای بالاولایت کاشمر موضوع در دستور تیم تجسس کلانتری 11 جانبازان قرار گرفت.

وی با بیان این که مأموران کلانتری پس از بررسی صحنه سرقت و تحقیقات میدانی سارقان را در حال فروش دو رأس گوسفند شناسایی و دستگیر کردند یادآور شد: متهمان 36 و 37 ساله دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به 5 فقره سرقت احشام نیز اعتراف کردند.

سرهنگ باقری همچنین از به دام انداختن سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در کاشمر خبر داد و اظهار داشت: این سارق که به کمک دوربین های مداربسته در منطقه ای که فرد در حال سرقت لوازم داخل خودرو بود شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی هایش به 6 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *