هشت پروژه شهری در کاشمر افتتاح شد

ظهر دیروز هشت پروژه حوزه شهری از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر کشور در کاشمر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، در این مراسم که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی در محل سالن کنفرانس مخابرات برگزار شد، مهدی فروزان، فرماندار کاشمر، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شهرداری کاشمر و کسب عنوان برتر در بین شهرداری‌های استان خراسان رضوی گفت: علی‌رغم تنگناهای مالی که دولت با آن مواجه بوده، موفق شدیم در دهه فجر 61 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در شهرستان افتتاح و بهره‌برداری کنیم.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن اظهار کرد: در این دوره از انتخابات 6000 نفر در حوزه انتخابیه کار اخذ رای از 209 هزار واجد شرایط رای دادن را بر عهده دارند.

در ادامه شهردار کاشمر در ارتباط تصویری با وزیر کشور از طریق ویدئو کنفرانس خاطرنشان کرد: طرح‌های شهرداری کاشمر به نمایندگی از 158 پروژه شهرداری خراسان رضوی با هزینه‌ای بالغ بر 817 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

جعفر سلیمانی با تقدیر از همراهی و همکاری مجموعه وزارت کشور با شهرداری‌ها در مورد اختصاص قیر رایگان به شهرداری‌ها گفت: در این راستا عملیات زیرسازی و آسفالت معابر شهری کاشمر با 150 هزار مترمربع در 40 مسیر با 43 میلیارد ریال انجام شده است.

وی اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی در دو نقطه شهر با 10 میلیارد ریال هزینه را در راستای جلوگیری از سیلابی شدن معابر شهری در زمان بارندگی اعلام و اظهار کرد: به منظور زیباسازی منظر شهری و نیز تسریع عبور و مرور معلولان، 30 هزار متر مربع مناسب‌سازی پیاده‌روها در 17 نقطه شهر با 12 میلیارد ریال بودجه انجام شده است.

شهردار کاشمر با اشاره به اینکه در راستای بهبود عبور و مرور و ایمن‌سازی با هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد و 300 میلیون ریال سامانه کنترل ترافیک در کاشمر راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه کاشمر دومین شهر زیارتی خراسان رضوی و چهارمین شهر زیارتی در کشور به شمار می‌رود و ضرورت اجرای طرح تا حرمین در این شهر فاز سوم این طرح به مساحت 15 هکتار با هزینه 17 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی تفکیک آب شرب از فضای سبز در سطح 15 هکتار با چهار میلیارد ریال هزینه و 9 پروژه مطالعاتی و پژوهشی با چهار میلیارد و 250 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های شهرداری کاشمر عنوان کرد و افزود: همچنین هشت پروژه شهرداری کاشمر با 95 میلیارد ریال هزینه به نمایندگی از 158 پروژه شهرداری‌های استان افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *