پیروزی قاطع اصلاح طلبان با انتخاب دکتر بنیادی ومشارکت ۷۸ درصدی مردم کاشمر

بیش از 78 درصد مردم کاشمر در این انتخابات شرکت کردند که در نتیجه آن دکتر بهروز بنیادی راهی مجلس شورای اسلامی شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمر بصیر،فرماندار کاشمر با اشاره به میزان مشارکت مردم این شهرستان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان اظهار کرد: بیش از ۷۸ درصد مردم کاشمر در این انتخابات شرکت کردند که در نتیجه آن دکتر بهروز بنیادی راهی مجلس شورای اسلامی شد.

مهدی فروزان رییس ستادانتخابات افزود: در نتیجه این انتخابات بهروز بنیادی در شهرهای کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن در رقابت با هشت کاندیدای دیگر توانست با به دست آوردن ۳۰ درصد آرا راهی بهارستان شود.

وی ادامه داد: این انتخابات بدون هیچ‌گونه تخلف انتخاباتی در این حوزه انتخابیه برگزار شد. در ۱۱ ساعت برگزاری انتخابات از ۲۰۹ هزار و ۹۶۳ واجد شرایط اخذ رای در حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن که ۱۰۴ هزار و ۸۳۹ نفر آن‌ها مرد و ۱۰۵ هزار و ۱۲۴ نفرشان زن بودند، توانستیم به خوبی از ۱۶۲ هزار و ۲۱۵ نفر در پای صندوق‌های اخذ رای استقبال کنیم.
فروزان تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۴۵ نفر این افراد رای اولی بودند و جای افتخار است که ۷۸.۶۸ درصد واجدین شرایط این حوزه انتخابیه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند.
فرماندار کاشمر با اشاره به رای منتخب مردم این حوزه گفت: دکتر بنیادی ۴۸ هزار و ۶۶۰ رای کسب کرد که بر این اساس حائز اکثریت آرا شد. محمد اسماعیل‌نیا با ۳۲ هزار و ۶۴۸ رای، رضا جلالی با ۳۱ هزار و ۹۶۸ رای، جواد کوهسرخی با ۲۷ هزار و ۵۵۰ رای، احمد بلوکیان با ۱۴ هزار و ۴۹۶ رای، حسین مالداران فدافن با ۳۵۱۹ رای، عباس عباس‌زاده ۲۱۰۷ رای و مهدی دولت‌خواه ۱۲۶۷ رای به ترتیب رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده ساعت ۱۶ بعد از ظهر امروز هشتم اسفندماه مراسم باشکوهی در هیات ابالفضلی کاشمر برگزار خواهد شد و ما هم به عنوان مسئولان اجرایی، شورای تامین، هیات اجرایی در کنار همه آحاد مردم در این مراسم شرکت خواهیم کرد.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه ما در یک گردونه رقابتی و رفاقتی ورود پیدا کردیم و برای عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت هدف، تنها اجرای دقیق قانون بود، عنوان کرد: به هیچ عنوان هیچ‌کس به ما توصیه نکرده بود به سمت فرد خاصی گرایش داشته باشیم

یک پاسخ

  1. دم دکتر بهروز بنیادی گرم واقعا مردم را شکه کرد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *