مردم با اعتدال و امید در صحنه حاضرند

مهدی فروزان روز سه شنبه در نشست اعضای ستاد انتخابات کاشمر با بیان اینکه هفتم اسفند روز شکوه و اقتدار و روز حماسه تاریخی ملت بزرگ ایران بود افزود: در این روز مردم همچون گذشته به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و در پای صندوق های اخذ رأی حاضر شدند.
وی اظهار کرد: مردم با اعتدال و امید در پای صندوق های رأی حاضر شدند و به جهانیان فهماندند که از انقلاب خود دست بر نمی دارند و از آرمانهای خود کوتاه نمی آیند.
وی با قدردانی از مردم این حوزه انتخابیه برای همکاری با عوامل اجرایی انتخابات گفت:
رأی مردم به اعتدال نشان دهنده خستگی آنها از جناح بازی است.
رئیس دادگستری کاشمر نیز در این نشست گفت: در این انتخابات افرادی که به دنبال توهین و فشار بر دولت بودند از سوی مردم رد صلاحیت شدند که این امر نشان می دهد در تمام امور باید اعتدال را در پیش بگیریم.
محمود قانعی افزود: در مدت برگزاری انتخابات پرونده تخلفاتی در این حوزه تشکیل نشد و مشکلات ایجاد شده نیز جزئی بود که به موقع تذکر داده شد.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان کاشمر هم با بیان اینکه در زمینه نظارت مشکل خاصی در انتخابات نداشتیم گفت: اخذ رأی در این حوزه انتخابیه در فضای بسیار آرام انجام شد.
حجت الاسلام علی محمدی افزود: اینک فصل رقابت پایان یافته و باید به فکر رفاقت و پیشرفت منطقه و مردم باشیم.
وی اظهار کرد: نماینده منتخب، نماینده همه مردم و مورد احترام همه است.
وی گفت: برای تبدیل کاشمر به شهری پویا و فعال باید به مسائل فرهنگی شهرستان، حوزه های علمیه و مکانهایی که وابسته به فرهنگ هستند توجه نمود.
حجت الاسلام علیرضا میدانی دادستان کاشمر نیز با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات موجب شد توطئه های دشمنان خنثی شود گفت: انتظار داریم نماینده منتخب همان روش و منش شهید مدرس را با محوریت ولایت و برقراری ارتباط با سایر نمایندگان داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *