کاشمر میزبان نمایشگاه خوشنویشی بهار همدلی

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،نمایشگاه خوشنویسی بهار همدلی ها با ۵۵ اثر خوشنویسی به خط نستعلیق- شکسته – نقاشی خط و … از ٢٢ خوشنویس ممتاز استان خراسان رضوی در آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی نیلپرکاشمر گشایش یافت.

در این نمایشگاه اساتید ممتاز خوشنویس از ۶ شهرستان استان خراسان رضوی و ٢ نفر از اساتید تهران، آثار خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.

این نمایشگاه عصرروز جمعه ١۴ اسفند با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان کاشمر و مسئولین و هنرمندانی از سایر شهرستانها گشایش یافت و تا ٢٧ اسفند در دو شیفت صبح و عصر دایر می باشد.

جواد روشندل رئیس اداره فرهنگ و ارشا اسلامی کاشمر در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت : برگزاری نمایشگاههای مشترک هنرمندان با این سبک میتواند زمینه تحقق همدلی و همزبانی اصحاب فرهنگ و هنر را در حوزه های مختلف فراهم آورد.

یک پاسخ

  1. نفس برپائی نمایشگاه شایسته و درخور تقدیر است . اما سطح نمایشگاه و آثار نمایش داده شده حرکتی سینوس وار داشت . در کنار آثار حرفه ای استاد فانی و دربان سایر آثار در سطح متوسط به بالا و مابقی بلکه پائین تر از سطح خوشنویسی شهرستان بود و حتی حضور آثاری با غلط املائی جای سوال داشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *