اهدا پنج دستگاه همودیالیز به بخش دیالیز بیمارستان شهید مدرس(ره)

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از اهدا پنج دستگاه همودیالیز به بخش دیالیز بیمارستان شهید مدرس(ره) به همت هیات های مذهبی، مساجد و مدارس علمیه این شهرستان خبر داد.
دکتر محمد جواد یزدانی افزود: پنج دستگاه همودیالیز توسط هیات فاطمیه، هیات علی اکبری(ع)، هیات علی اصغری(ع)، مسجد اباذر و روحانیون و طلاب مدارس علمیه حاج شیخ و امام صادق (ع)کاشمر خریداری و به بیمارستان این شهرستان اهدا گردید.
وی ادامه داد: طی چهار سال گذشته، خیرین سلامت کاشمر شش میلیارد تومان در قالب زمین، ساختمان، تجهیزات و کمک های نقدی به بهداشت و درمان این شهرستان کمک کرده اند که در این زمینه کاشمریکی از شهرستان های پیشرو در سطح استان خراسان رضوی می باشد.
دکتریزدانی با بیان اینکه بسیاری از بیماران کلیوی جزو ضعیف ترین اقشار جامعه هستند اظهار داشت: همت هیات های مذهبی، مساجد و حوزه علمیه شهرستان که منجر به تامین پنج دستگاه جدید همودیالیز شد موجب شد که بتوانیم در یک محیط بهتر، خدمات مطلوب تری را به بیماران کلیوی شهرستان کاشمر ارائه کنیم و همین موضوع نشان از این دارد که با مشارکت مردم کارهای بزرگی را می توانیم انجام دهیم.
رییس شبکه بهداشت و درمان کاشمر تصریح کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر بودجه های دولتی خوبی هم به بخش بهداشت و درمان کاشمر اختصاص یافته است به عنوان مثال تامین تجهیزات بخش ICU بیمارستان شهید مدرس به مبلغ حدود پانصد میلیون تومان و همچنین تجهیزات بخش ICU کودکان بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) هم به همین مبلغ از جمله مواردی است که اخیرا با بودجه های دولتی محقق شده است.
گفتنی است: طی مراسمی با حضور فرماندار کاشمر، دکتر رجبیان مسئول واحد بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مسئولین حوزه سلامت،اعضای مجمع خیرین سلامت از خیرانی که در خرید و اهدای پنج دستگاه همودیالیز مشارکت نمودند، قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *