دستگیری دو شکارچی متخلف در کاشمر

رئیس حفاظت محیط زیست کاشمر از دستگیری دو شکارچی متخلف و کشف یک لاشه قوچ و میش به همراه ادوات شکار در این شهرستان خبر داد.
دستگیری دو شکارچی متخلف در کاشمربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی؛ مهدی جمعه پور با اعلام این خبر اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر انجام شکار غیر قانونی در یکی از روستاهای بخش کوهسرخ، بلافاصله اکیپی از مامورین یگان حفاظت محیط زیست موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با اشاره به بررسی انجام شده و اطمینان از تخلف انجام شده ابراز داشت: مأموران یگان حفاظت با اخذ مجوز قضایی اقدام به بازرسی از منزل این دو متخلف کردند که در نتیجه آن اجزای یک راس قوچ ومیش وحشی، یک قبضه سلاح ساچمه زنی، دو دستگاه دوربین چشمی و سایر ادوات شکار وصید کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر با بیان این که دو فرد متخلف با تشکیل پرونده جهت رسیدگی تحویل مراجع محترم قضایی شدند خاطر نشان کرد: میزان ضرر و زیان وارده بابت شکار یک راس قوچ وحشی طبق مصوبه شماره 380 شورایعالی محیط زیست 100 میلیون ریال می باشد.

جمعه پور با تقدیر از همراهی و توجه ویژه دستگاه های امنیتی به ویژه مرجع قضایی شهرستان تصریح کرد: خوشبختانه ایجاد این تعامل منجر به کاهش چشمگیر تخلفات در حوزه استحفاظی شهرستان شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *