کاهش 40 درصدی تماس ها با آتش نشانی کاشمر در چهارشنبه آخر سال

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر با اشاره به این که 20 درصد تماس ها در شب چهارشنبه سوری مزاحمت تلفنی بوده است گفت: تماس های گرفته شده در شب گذشته نسبت به سال گذشته با کاهش 40 درصدی روبرو بوده است.

رضا بوژمهرانی در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی کاشمر24 اظهار داشت: علیرغم آماده باش دو ایستگاه آتش نشانی کاشمر در شب گذشته خوشبختانه حادثه ای خاصی در کاشمر رخ نداده است و تمامی مأموریت های آتش نشانان اطفای حریق بوده است و خوشبختانه مصدومی نداشتیم.

وی با بیان این که در شب چهارشنبه سال بیش از 70 نوبت تلفن آتش نشانی کاشمر به صدا درآمده است یادآور شد: متأسفانه 12 مورد از این تماس ها مزاحمت بوده است و 58 تماس منجر به عملیات شده است.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر با بیان این که علاوه بر 23 نیروی آتش نشان، 96 نفر از عوامل سایر دوایر شهرداری با استقرار در پارک ها و میادین مختلف در بحث حفاظت و مراقبت از فضای سبز و درختان همکاری داشتند خاطر نشان کرد: در این شب 8 تیم خودرویی آتش نشانی، 8 تیم گشت وانت، 4 تیم موتورسوار، و 5 تانکر حمل آب برای اجرای عملیات و اطفای حریق در نقاط مختلف شهر مستقر شده بودند.

بوژمهرانی با تأکید بر این که با هماهنگی های انجام شده با دوایر مختلف شهرداری، تمهیدات لازم برای یک شب کم حادثه در کاشمر اندیشیده شده بود تصریح کرد: با بارش باران از ساعت 21 شاهد کاهش حوادث بودیم و نیروهای آتش نشانی تا پاسی از شب نقاط باقی مانده آتش را جمع اوری کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *