برگزاری طرح آرامش بهاری، در آستان امامزادگان

مسئول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر از برگزاری طرح آرامش بهاری همزمان با تعطیلات سال جدید در آستان امامزادگان شاخص این شهرستان خبرداد.

محمدرضا علی نیا در گفتگو با خبرنگار افتخاری روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، گفت: هدف از برگزاری طرح آرامش بهاری، تبدیل کردن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، خدمات رسانی مطلوب به زائران و مسافران نوروزی است.

وی تصریح کرد: مراسم تحویل سال جدید در امامزادگان سیدحمزه(ع)، سیدمرتضی (ع) و سیدمحمد(ع) همراه با قرائت قرآن و سخنرانی برگزار می شود.

علی نیا از اسکان زائران در بقاع متبرکه شاخص کاشمر خبرداد و افزود: برپایی غرفه همه واقف باشیم، ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی، کارگاه نقاشی ویژه کودکان، اقامه نماز جماعت باحضور روحانیان مستقر در امامزادگان از برنامه های این طرح خواهد بود.

این مقام مسئول اضافه کرد: برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت ام البنین(س) در چهارم فروردین و جشن بزرگ ولادت حضرت زهرا (س) در یازدهم فروردین ماه نیز از دیگر برنامه هایی است که برای عموم برگزار می شود.

مسئول امور فرهنگی و قرآنی اداره اوقاف وامور خیریه کاشمر اظهارداشت: خادمان افتخاری بقاع متبرکه امامزادگان سیدحمزه(ع)، سیدمرتضی(ع) و سیدمحمد(ع) از ۲۸اسفندماه سال جاری تا ۱۴فروردین ماه سال جدید به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به زائران خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *