ورود بیش از 603 هزار مسافر به دومین شهر زیارتی خراسان رضوی

جانشین رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفر کاشمر از ورود 603 هزار و 40 زائر، مسافر و گردشگر به دومین شهر زیارتی خراسان رضوی خبر داد.
مهدی برامکی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: با آغاز طرح نوروزی از 25 اسفندماه تا پایان دهمین روز نوروز 380 هزار و 740 نفر از اماکن زیارتی و 222 هزار و 300 نفر از اماکن تاریخی و سیاحتی کاشمر بازدید کردند.

وی بابیان اینکه کاشمر باوجود بارگاه 2 تن از برادران امام رضا (ع) و زیارتگاه مرد دین و سیاست شهید آیت‌الله سید حسن مدرس به‌عنوان دومین شهر زیارتی در استان و چهارمین شهر زیارتی در کشور مطرح است خاطرنشان کرد: در سال گذشته کاشمر میزبان و پذیرای بیش از سه و نیم میلیون زائر، مسافر و گردشگر از اقصی نقاط ایران اسلامی بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه بقاع متبرکه کاشمر با تولیت اداره اوقاف و امور خیری6 و زیارتگاه شهید مدرس با تولیت آستان قدس رضوی با فراهم کردن فضا و امکانات خدمات رفاهی شرایط مناسب و قابل قبولی برای حضور زائران و مسافران فراهم کرده‌اند تصریح کرد: در 15 روز گذشته زیارتگاه‌های کاشمر با بیش از 65 درصد آمار ورودی زائر و مسافر به کاشمر بیشترین آمار بازدیدکننده را داشته است.

برامکی با اشاره به اینکه تاکنون آمار ورودی زائر و مسافر به کاشمر در مقایسه به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 3.5 درصدی برخوردار بوده است تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم آمار مراجعه‌کنندگان به شهرستان تا پایان تعطیلات نوروزی با افزایش حدود 4 درصدی نسبت به سال قبل به حدود 900 هزار نفر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *