مرگ یک کارگر شن شویی در کاشمر

کارگر یک واحد شن شویی در شهر کاشمر با سقوط در عمق ۶۰ متری دریکی از چاه‌های قنات جان باخت.
مرگ یک کارگر شن شویی در کاشمر

به گزارش ایلنا مراتب ساعت حدود ۱۵: ۳۰ از طریق تلفن ۱۲۵ به ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی کاشمر اعلام شد؛ که بلافاصله گروه‌های امداد و نجات به محل اعزام و عملیات نجات آغاز و پس از ۳. ۵ ساعت تلاش عوامل گروه نجات جسد این کارگر بی‌جان از عمق چاه ۶۰ متری خارج شد.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر در این خصوص به دیگر رسانه‌ها گفت: با دریافت خبر سقوط، بلافاصله گروه امداد و نجات به محل اعزام شد که با توجه به وضعیت چاه نیز دو گروه امداد و نجات که در شیفت استراحت بودند به محل اعزام شدند.

رضا بوژمهرانی با تأکید بر این‌که چاه موردنظر از چاه‌های قنات مربوط به روستای سرحوضک از توابع بخش مرکزی است که سال‌ها به دلیل خشک شدن آب فرسوده شده است خاطرنشان کرد: به جهت خاص بودن وضعیت چاه و احتمال ریزش بدنه چاه در زمان امدادرسانی، ۲ نفر از عوامل امداد و نجات به‌وسیله دو دستگاه جرثقیل به داخل چاه رفتند و موفق به بیرون کشیدن جسد کارگر شدند که با حضور نیروهای اورژانس ۱۱۵ و انجام معاینه مرگ وی تأیید شد.

وی با اشاره به اینکه تعدد چاه‌های قنات در حاشیه شهر و حتی داخل شهر کاشمر منجر به بروز حوادثی می‌شود یادآور شد: در حال حاضر چاه‌های قنات کشاورزی به دلیل خشک شدن بدون متولی رهاشده است و بی‌احتیاطی برخی افراد منجر به بروز چنین حوادثی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *