آستان امامزاده سید حمزه(ع) مکان مناسبی برای اقامه نماز جمعه کاشمر است

فرماندار کاشمر گفت: آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) مکان مناسبی برای اقامه نماز جمعه در ایام مختلف سال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد نماز جمعه کاشمر اظهار داشت: نماز جمعه میعادگاهی برای گردهم آمدن آحاد مردم جامعه است تا از نظام و رهبری حمایت کنند و در جهت پیشبرد نظام گام بردارند.

وی با اشاره به جایگاه اساسی و اصلی نهفته در نماز جمعه ابراز داشت: ستاد نماز جمعه باید به فرموده رهبر معظم انقلاب به قرارگاه فرهنگی تبدیل شود و با حضور نخبگان در بخش‌های مختلف بتوانیم در مسیر پیشرفت و اعتلای نظام و انقلاب گام برداریم.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه مصلای نماز جمعه کاشمر با واقع‌ شدن در مرکز شهر در ایام خاص به دلیل حجم بالای ترافیک باعث ایجاد مزاحمت ترافیکی می‌شود، افزود: با توجه به اینکه سالن جدیدالاحداث آستان مقدس امامزاده به همراه سالن‌ها و رواق‌های قدیمی به لحاظ جمعیت گنجایش خوبی دارد پیشنهاد می‌شود در ایام خاص به‌ویژه ماه مبارک رمضان که عده‌ای از مردم به دلیل پر بودن فضای مسقف نماز جمعه مجبور می‌شوند در فضای باز نماز را اقامه کنند، نماز جمعه را در امامزاده برپا کنیم.

فروزان با تقدیر از نگاه امام‌جمعه در بیان مسائل مربوط به شهرستان و تحولات منطقه در خطبه‌های نماز جمعه خاطرنشان کرد: امیدواریم همچون گذشته رابطه متقابل و دوسویه ستاد نماز جمعه با ادارات و نهادها برقرار باشد و از این تریبون بتوانیم در راه پیشرفت و توسعه شهرستان گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *