پیشرفت ۲۰درصدی ساخت مرکز شیمی درمانی شهرستان کاشمر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمر بصیر، دکتر محمد جواد یزدانی رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت و مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از ساخت مرکز شیمی درمانی شهرستان کاشمر در بیمارستان شهید مدرس (ره) این شهرستان خبر داد.

دکتر یزدانی گفت: این پروژه در زیربنایی به مساحت ۷۰۰متر مربع در یک طبقه در حال ساخت است و تاکنون ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دکتر یزدانی با اشاره به اینکه این مرکز به صورت کاملا بتونی در حال اجرا می باشد، افزود: پروژه احداث مرکز شیمی درمانی کاشمر، در حال حاضر مراحل اجرای فونداسیون آن به پایان رسیده است و در حال انجام آرماتور بندی ستون های بتونی می باشد.

وی با بیان اینکه پروژه از جمله طرح های دولت تدبیر و امید محسوب می شود، اظهار کرد: بر اساس زمانبندی، اتمام این پروژه تا آذرماه سال جاری در نظر گرفته شده است و اعتبار این پروژه ۱۴میلیارد ریال می باشد.

دکتر یزدانی درخصوص سطوح مخلتف ارائه خدمات در مراکز شیمی درمانی اظهار داشت: در سطح یک و سطح اولیه این مراکز، افراد، خدمات شیمی درمانی دریافت می‌کنند، در سطح دوم علاوه بر شیمی درمانی خدمات رادیوتراپی هم ارائه می‌شود و بخش‌های بستری قرار دارند و در سطح سوم علاوه بر همه خدمات شیمی درمانی و رادیوتراپی، رادیو سرجری (جراحی با استفاده از اشعه) و همه دستاوردهای جدید درمان سرطان از جمله سلول درمانی انجام میشود.

دکتر یزدانی خاطر نشان کرد: این پروژه خدمات سطح یک را به مراجعه کنندگان ارائه خواهد داد

یک پاسخ

  1. در مورد ساختمان جدیدی که دارن میسازن داخل بیمارستان ابوالفضل پستی بزارین.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *