اهدا یک دستگاه اتو کلاو به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر توسط کارکنان بانک ملی

جمعی از کارکنان شعب بانک ملی ایران حوزه کاشمر در اقدام خداپسندانهیک دستگاه اتو کلاو به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر اهدا نمودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمر بصیر، محمدجواد یزدانی رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر با اعلام این خبر گفت: تعداد ۷۹ نفر از کارکنان بانک ملی شعب کاشمر در قالب گروه «شکرانه سلامت،ماهانه سعادت» در این اقدام مشارکت داشته اند.

وی گفت: کارکنان شعب بانک ملی کاشمر که شامل شعب بانک ملی مرکزی کاشمر، مدرس کاشمر، ریوش،خلیل آباد، بردسکن و عدالت بردسکن می باشد، طی یک حرکت انسانی وخیرخواهانه با مشارکتی بی بدیل ومثال زدنی نسبت به خرید یک دستگاه اتو کلاو واهدای آن به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) اقدام کردند.
یزدانی اظهار داشت: قیمت نهایی این دستگاه هشتصد و هشتاد میلیون ریال است که در این اقدام خداپسندانه کارکنان شعب بانک ملی کاشمر مبلغ هفتصد میلیون ریال جهت خرید این دستگاه مشارکت داشته اند و مابقی آن با مشارکت صندوق حضرت علی اکبر (ع) کاشمر و نمازگزاران مسجد پنج تن (مسجد اباذر) کاشمر هزینه خرید این دستگاه تامین شده است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به استفاده مداوم از وسایل پزشکی و آلوده شدن این وسایل در اثر استفاده و تماس با مواد میکروبی، استریل کردن آن ها یکی از موارد ضروری به شمار می رود. با توجه به فرسوده بودن دستگاه اتو کلاو بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر، این دستگاه با ظرفیت ۳۰۰لیتر جهت استریل و ضدعفونی وسایل اتاق عمل خریداری و اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *