منتخب مجلس دهم: اعضای شورای شهر تفکرات سیاسی خود را به شوراها وارد نکنند

نمایندۀ منتخب مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس دهم گفت: در جامعۀ اسلامی باید به سمتی حرکت کنیم که با تشکیل گروه‌های تخصصی در شوراهای اسلامی بتوانیم پاسخگوی مشکلات و انتظارات مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، بهروز بنیادی ضمن تبریک هفته شوراها، روز کارگر و روز معلم اظهار کرد: هم‌اکنون که به مدد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) شوراهای اسلامی همچون بازوان قدرتمندی در کنار ما هستند، بهترین فرصت است که در راه اعتلای کشورمان گام برداریم.

وی بیان کرد: ما انسان هستیم و جائزالخطا که می‌بایست با کار کارشناسی و مشورت، ضریب خطا را به حداقل برسانیم.

نمایندۀ منتخب مردم کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن در مجلس دهم اظهار کرد: الگوی جامعه اسلامی ما قرآن کریم و خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص) است که با وجود اینکه ایشان علم غیب داشتند اما مشورت می‌کردند.

وی با اشاره به مشورت گرفتن پیامبر اکرم (ص) از سلمان فارسی و پیروزی مسلمانان در جنگ احزاب که باعث افتخار ایرانیان است، خاطرنشان کرد: امر مشورت در دین مبین اسلام جایگاه رفیعی دارد و ما باید به عنوان یک مسلمان به آگاهی خود در این زمینه نیز بیفزاییم.

بنیادی بیان کرد: کار شوراها باید کار کارشناسی، علمی و تخصصی باشد به نحوی که با تعامل منجر به این شوند که بین مردم و دولت فاصله‌ای نباشد و همیشه در کنار مردم باشند.

وی ضمن توصیه به کار تیمی و تأکید بر این نکته که شوراهای شهر و روستا نمایندۀ مردم هستند، تصریح کرد: یکی از آسیب‌هایی که شوراهای ما را تهدید می‌کند، بحث دولتی شدن شوراهای اسلامی است که باید از این امر اجتناب شود.

بنیادی همچنین از اعضای شورای شهر خواست در امر خدمت کردن به مردم تفکرات سیاسی خود را به شوراها وارد نکنند و در مصوبات سلیقه‌ای عمل نکنند.

نمایندۀ منتخب مردم کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن در مجلس دهم با تأکید بر حضور پررنگ‌تر بانوان در مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: از شورای عالی استان‌ها انتظار داریم که جایگاه شوراها را بیش از گذشته تقویت کنند.

وی افزود: امید است که در آینده به سمتی حرکت کنیم که در شوراهایمان گروه‌هایی با تخصص‌های مورد نیاز جامعه اسلامی داشته باشیم تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *