افتخار آفرینی تیم تکواندوی بانوان شهرستان کاشمر در مسابقات کشوری و کسب سهمیه اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۶

احمد روشندل امروز در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارسدر کاشمر اظهار داشت: تیم هشت نفره تکواندو بانوان کاشمری به مربیگری و سرپرستی نسرین آرادمهر که به این دوره از مسابقات اعزام شده بود موفق به کسب یک عنوان قهرمانی و دو عنوان سومی شدند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو بخش رکوردی و انفرادی و در خانه تکواندو فدراسیون تهران برگزار شد یادآور شد: ۴۳۶ تکواندوکار از استان‌های خوزستان، زنجان، البرز، خراسان رضوی و شمالی، اصفهان، بوشهر، یزد، مازندران، شیراز، تهران، چهارمحال و بختیاری، قزوین، گیلان، فارس، همدان و کاشان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر با تأکید بر اینکه تیم کاشمر به عنوان تنها تیم شهرستانی از خراسان رضوی به این مسابقات اعزام شده بود خاطرنشان کرد: در ماده «یوپ چاگی» تعادلی و در رده سنی زیر ۱۲ سال نیلوفر مرادیان بعد از حریفانی از اصفهان و تهران در سکوی سوم ایستاد. در همین ماده نیز هدیه مرادی زارع در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال پس از حریفان اصفهان و خوزستان حائز عنوان سوم شد.

روشندل ادامه داد: در ماده «فیلیپینی» و در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال زهرا جوادی بانوی تکواندوکار کاشمری عنوان قهرمانی را کسب کرد و در سکوی اول ایستاد.

این مسئول با بیان اینکه نفرات اول تا سوم هر بخش به اردوی انتخابی دعوت می‌شوند تصریح کرد: با برگزاری مسابقه بین راه‌یافتگان به اردو، نفرات برتر به مسابقات خارج از کشور که مردادماه برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *