جمع‌آوری ۴۰۰ میلیون ریال کمک برای نیازمندان کاشمری

سیدسعید عبدالله‌زاده، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشمر از خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح اطعام نیازمندان و توزیع ۴۵۰ سبد کالا به ارزش هر سبد ۵۰۰ هزار ریال در بین نیازمندان و محرومان گفت: ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۲۰۰ میلیون ریال هم کمک‌های غیرنقدی در ایام ماه مبارک رمضان برای خانواده‌های نیازمند جمع‌‌آوری شده است.
وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان ۱۸ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد در ضیافت افطاری حضور یافتند، گفت: در مراکز نیکوکاری شهرستان نیز با شناسایی ۹ هزار نفر نیازمند و محروم تحت پوشش سازمان‌های حمایتی، اطعام می‌شوند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشمر با بیان اینکه نمایشگاه و بازارچه رمضان این شهرستان در کنار نگارخانه ارشاد و در خیابان امام(ره) گشایش یافته است، افزود: این نمایشگاه تا ۲۰ تیرماه پذیرای استقبال‌کنندگان و شهروندان است.
وی با اعلام اینکه بازارچه رمضان همه‌ساله در راستای ارائه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی و نیز معرفی فعالیت‌ها و خدمات این نهاد حمایتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بخشی از این نمایشگاه فعالیت بخش‌های مختلف این نهاد حمایتی در حوزه مشارکت‌های مردمی، اکرام ایتام، مددکاری و بهداشت و درمان، فرهنگی، مجتمع شبانه‌روزی دختران و مشاوره روانشناسی و فرهنگی و مذهبی نیز در معرض دید مراجعه‌کنندگان قرار گرفته است.
عبدالله‌زاده معرفی طرح‌های خودکفایی و اشتعال‌زایی مددجویان را از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه دانست و بیان کرد: در هفته ایتام با برپایی هشت پایگاه برای جذب حامی در سطح شهرستان مقدار قابل توجهی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *