شناسایی و دستگیری 2 سارق نوجوان با 11 فقره سرقت در کاشمر

سرهنگ ابوالقاسم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کاشمر اظهار داشت: با اعلام وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از روستاهای بخش مرکزی کاشمر، موضوع در دستور کار دایره تجسس کلانتری 12 قائم قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در سرقت انجام‌شده 20 میلیون ریال وجه نقد از منزل یک زن سالخورده به سرقت رفته بود یادآور شد: مأموران دایره تجسس کلانتری با انجام تحقیقات میدانی به نوجوانی بنام رضا که در همسایگی مال‌باخته زندگی می‌کرد مشکوک شدند و رفت‌وآمدهای وی را به‌طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
رئیس پلیس کاشمر با اشاره به اینکه تیم رسیدگی‌کننده پرونده با جمع‌آوری مستندات لازم این نوجوان را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند خاطرنشان کرد: این نوجوان 14 ساله در ابتدا منکر هرگونه جرم و سرقت از منزل همسایه شد اما در بازجویی‌های پلیسی لب به اعتراف گشود و سرقت 20 میلیون ریال وجه نقد از منزل زن سالخورده را به گردن گرفت.
باقری با بیان اینکه سارق دستگیرشده در ادامه بازجویی‌ها به انجام 11 فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرده تصریح کرد: این سارق نوجوان به انجام 4 فقره سرقت احشام، 2 فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت داخل خودرو، 2 فقره سرقت باغات و 2 فقره سرقت اماکن با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.
وی با اشاره به اینکه همدست 14 ساله این سارق توسط مأموران دستگیرشده است افزود: دو سارق نوجوان 14 ساله که به جرم خود اعتراف کردند پس از انجام تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده قضایی روانه دادسرا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *