پویایی واحدهای تولیدی درگرو تغییر نگرش بانک‌ها/ توسعه شهرک صنعتی کاشمر بر اساس نیاز و ظرفیت منطقه باشد

فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه توسعه شهرک صنعتی باید بر اساس نیاز و ظرفیت منطقه انجام شود، تنها راه‌حل مشکلات واحدهای تولیدی و پویایی آن را تغییر نگرش سیستم بانکی دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمدحسن فرهادی ظهر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی کاشمر اظهار داشت: سعی و تلاش دولت در این حوزه بر این است که فارغ از هرگونه هیاهو، مشکلات فراروی فعالان تولیدی را شناسایی و در راستای عملیاتی کردن شعار سال در حوزه اقتصاد مقاومتی راهکارها و اقداماتی برای برون‌رفت از مشکلات ارائه کند.
وی با بیان اینکه در بحث توسعه شهرک صنعتی کاشمر باید نیاز و ظرفیت‌های منطقه شناسایی شود خاطرنشان کرد: طرح‌ها و برنامه‌ریزی علاوه بر اینکه باید دارای توجیه اقتصادی مناسب باشد، بایستی مطابق با نیاز و ظرفیت شهرستان باشد.
فرماندار کاشمر با تأکید بر فعال‌سازی کارگروهی با حضور ادارات و دستگاه‌های متولی به‌منظور بررسی مشکلات و موانع واحدهای تولیدکننده یادآور شد: امیدواریم در این کارگروه بتوانیم مشکلات واحدها را به صورت موردی و ویژه بررسی و در خصوص رفع آن‌ها گام‌های اساسی برداریم.
فرهادی با اشاره به فعالیت 27 واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاشمر و ایجاد اشتغال برای 600 نفر در این شهرک تصریح کرد: عمده مشکل فراروی واحدهای صنعتی بحث تسهیلات بانکی و نبود سرمایه در گردش است.
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در راستای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان تصمیمات اثرگذار اتخاذ کنیم یادآور شد: تنها راه‌حل رسیدن به رونق اقتصادی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی ایجاد تغییر در نگرش سیستم بانکی به بخش صنعت است تا از این طریق بتوانیم مهم‌ترین مشکل فراروی واحدهای تولیدی که مباحث مالی و مشکل نقدینگی است را حل کنیم.
فرماندار کاشمر با اشاره به نشست اخیر مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان در خصوص بررسی وضعیت شهرک صنعتی کاشمر افزود: در این نشست مشکل برق شهرک صنعتی موردبررسی قرار گرفت و مقرر گردید در راستای توسعه زیرساخت‌های شهرک با مشارکت شرکت برق منطقه‌ای خراسان و شهرک‌های صنعتی و تعدادی از واحدهای صنعتی این مشکل مرتفع گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *