جشن و سرور مردم کاشمر در شب میلاد هشتمین مهر سپهر سروری

همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد مسعود هشتمین مهر سپهر سروری، حضرت امام علی بن موسی الرضا سلام الله علیه، مراسم جشن و سرور این میلاد با سعادت در سراسر شهرستان کاشمر و روستاهای اطراف برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شب ولادت حضرت امام رضا(ع)، مساجد و تکایای مختلف کاشمر شاهد برپایی محافل جشن و مولودی خوانی بود.
همچنین مراسم جشن بزرگ میلاد آن امام همام با حضور اقشار مختلف مردم و هیأت های مذهبی در محل حسینیه امام رضا(ع) برگزار و مداحان مختلف شهرستان کاشمر در این مراسم به مولودی خوانی پرداختند.
برگزاری مراسم جشن همراه با اجرای سرود و تئاتر در محل مسجد امام رضا(ع) کاشمر هم از دیگر برنامه های شب میلاد امام هشتم در این شهرستان بود.
همچنین در شب ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع)، زیارتگاه های مختلف کاشمر به ویژه امامزاده سید حمزه(ع)، امامزاده سیدمرتضی(ع)، امامزاده سیدمحمد(ع) و زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) شاهد برپایی محافل جشن و شادی و مولودی خوانی بود.
آذین بندی و چراغانی خیابان ها و توزیع شربت و شیرینی در بین مردم از دیگر برنامه هایی بود که در شب میلاد امام رضا(ع) در گوشه گوشه شهر کاشمر و روستاهای این شهرستان مشاهده می شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *