دولت دیدگاه مثبتی نسبت به ورزش بانوان دارد

ایرنا- فرماندار کاشمر گفت: دولت یازدهم دیدگاه مثبتی نسبت به ورزش بانوان دارد لذا فراهم نمودن امکانات در این حوزه مورد تاکید است و نباید به صورت نمایشی در موضوعات بانوان فعالیت شود.

محمدحسن فرهادی روز یکشنبه در همایش پایگاههای ورزشی اوقات فراغت تابستانی در جمع دانش آموزان دختر ورزشکار و مربیان آنها افزود: برنامه ریزی دقیق و منظمی در همه عرصه ها به خصوص در حوزه سلامتی و نشاط بانوان صورت گرفته بطوری که آموزش و پرورش کاشمریک سالن ورزشی خود را به بانوان اختصاص داده است.
وی به اولویت دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش و نگاه سلامت محور اشاره و بیان کرد: گرچه شاهد اجرای برنامه های پیاده روی بانوان در بلوار سیدمرتضی و انجام ورزش صبحگاهی در یکی دو پارک شهر کاشمر هستیم اما لازم است فضایی فراهم شود تا بانوان بیشتر بتوانند به فعالیتهای ورزشی بپردازند.
رئیس اداره آموزش و پرورش کاشمر نیز در این نشست گفت: امسال 60 درصد فضای مدارس این شهرستان به ورزشهای مختلف که نوجوانان و جوانان می توانند در مدرسه انجام دهند اختصاص یافت تا حتی الامکان از آسیبهای اجتماعی پیشگیری شود.
ایرج سعادتمند افزود: با مساعدت فرماندار کاشمر و هزینه 200 میلیون ریال کفپوش سالن ورزشی خاتم الانبیا آموزش و پرورش کاشمر تعویض شد.
مجتمعهای ورزشی 22 بهمن و خاتم الانبیاء، کانونهای فرهنگی تربیتی لقمان و عاطفه ها، دارالقرآن و پژوهشسرا در زمینه برگزاری کلاسهای اوقات فراغت در کاشمر فعالیت دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *