تجهیز و نوسازی تجهیزات آتش نشانی کاشمر

 

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر بر تجهیز، نوسازی و ساماندهی تجهیزات آتش نشانی این شهر تاکید کرد و گفت: تجهیزات آتش نشانی این شهر فرسوده شده است.

به گزارش تابناک رضوی، سید حسین حسینی  در نشست اعضای شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به توسعه شهر و احتمال بروز برخی حوادث باید نسبت به تجهیز و ساماندهی ناوگان آتش نشانی اقدام شود.
وی با بیان اینکه در برخی مواقع از ماشین های آتش نشانی به عنوان پیشرو استفاده شخصی شده، اظهار کرد: از دیدگاه مردم این مسائل قابل قبول نیست.
معاون خدمات شهری شهرداری کاشمر نیزاظهار کرد: به دلیل توسعه شهر در سالهای اخیر، باید ایستگاه آتش نشانی دیگری در شمال غرب و در مسیر شهرک ها احداث شود.
محمد صمیمی افزود: هرچند اکنون وضعیت نگران کننده نیست اما در آینده با توجه به توسعه شهر به سمت شمال غرب و به دلیل دور بودن از ایستگاه مرکزی، پوشش به موقع با مشکل مواجه می شود.
وی با بیان اینکه براساس استانداردها مدت زمان حضور در صحنه سه دقیقه است که اکنون مشکلی در این خصوص نیست، عنوان کرد: تنها خودروی پیشرو آتش نشانی کاشمر فرسوده است و نیاز است هر چه سریعتر نسبت به خرید یک دستگاه دیگر اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *