نامگذاری جدید معابر کاشمر تصویب شد؛ از شهیدان عاصمی تا ارغوان و شقایق

اعضای شورای شهر کاشمر در جلسه علنی این شورا، اسامی پیشنهادی کمیسیون نامگذاری این شورا برای برخی معابر و میادین کاشمر را به تصویب رساندند.

بر اساس تصمیم اعضای شورای شهر کاشمر خیابان 16 متری واقع در دانش شمالی و در ادامه بلوار شورا به نام خیابان «اندیشه» نامگذاری شد و همچنین خیابان ضلع شمالی خیابان بهورز و ضلع جنوبی میدان تره بار این شهر به نام خیابان «کارگر» نامگذاری گردید.

اعضای شورای شهر کاشمر همچنین میدان ورودی جدیدالتأسیس شهر کاشمر واقع در قبل از میدان شهید غلامی را به نام میدان «شهیدان عاصمی» نامگذاری کرده و کوچه انتهای خیابان خرمشهر 1 در حد فاصل این کوچه تا امامزاده سیدحمزه(ع) را  به نام «نیایش» نامگذاری کردند.

همچنین به پیشنهاد کمیسیون نامگذاری و موافقت اعضای شورای شهر کاشمر، خیابان ضلع شمالی شهرک اصناف واقع در حد فاصل شهید بهبودی غربی و پارک بسیج به عنوان خیابان «شهدای اصناف» نامگذاری شد و نیز خیابان 20 متری واقع در حاشیه بلوار ثامن الائمه و هم عرض با بلوار سجاد به نام خیابان «امامت» نامگذاری گردید.

در ادامه این جلسه میدان واقع در حد فاصل بلوار شفا و بلوار تعاون، مشهور به میدان تعاون به نام میدان «دکتر شمس شریعت» نامگذاری و فاز 5 مسکن مهر کاشمر نیز به نام «شهرک شمس شریعت» نامگذاری شد.

همچنین خیابان ورودی فاز 5 مسکن مهر به نام خیابان «ارغوان» و خیابان دیگر آن واقع در حدفاصل آپارتمان های دو طبقه و سه طبقه به نام خیابان «شقایق» نامگذاری شد و خیابان ضلع غربی این مجموعه که در تداوم خیابان سفیرامید واقع شده است به نام «سفیر امید جنوبی» نامگذاری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *