مراسم بزرگداشت اولین شهید مدافع حرم کاشمر برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن سومین سالروز شهادت پاسدار شهید علی زاده اکبر، مراسم بزرگداشت آن شهید والامقام در جوار مزار وی در محل گلزار شهدای امامزاده سیدحمزه(ع) کاشمر برگزار شد.
در این مراسم معنوی که جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، مسئولان و نماینده مردم کاشمر در مجلس حضور داشتند برنامه های ویژه ای همچون پخش کلیپ از شهید زاده اکبر، شعرخوانی فرزندان این شهید، سخنرانی و مداحی برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین رضایی مسئول دفتر امام جمعه کاشمر در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: به فرموده ائمه اطهار(ع) وقتی جان انسان در خطر می افتد باید مالش را فدای جانش کند و هر گاه دینش در خطر بود باید مال و جانش را فدای دینش کند.
وی با بیان اینکه اولین شهید مقاومت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بوده اند افزود: امروزه خاورمیانه در برهه ای از آتش نمرودی قرار گرفته است و گلستان سرد و سلامت این آتش، ایران اسلامی است که در سایه سار ولایت و تحت رهبری مقام معظم رهبری قرار دارد.
رضایی ادامه داد: امروز پرچم مقاومت در دستان ایران و رهبر آن قرار دارد و در حالی که یک زمانی خرمشهر ما 500 روز در اشغال صدامیان بود و ما توان بازپس گیری آن را نداشتیم ولی امروز سردار سلیمانی ما حرف اول را در کنار رهبر انقلاب می زند و توانسته است دو پایتخت اسلامی را از دست تکفیری ها نجات دهد.
مسئول دفتر امام جمعه کاشمر تصریح کرد: یک زمانی در دوران دفاع مقدس ما حتی سیم خاردار هم نداشتیم ولی امروز موشک های ما کاری کرده که اسراییل برای خودش گنبد آهنین ایجاد کرده اما باز هم توان ایستادگی در برابر ما را ندارد و ما امروز همان حرف شهید بهشتی را به دشمنان خود می گوییم که می فرمود به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!
رضایی با بیان اینکه همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم اظهار داشت: امروز پیام همه شهدا و از جمله مدافعان حرم این است که در سایه این امنیتی که برای شما ایجاد شده است، شما هم سبک زندگی های خودتان را اسلامی کنید چرا که آمریکا از انرژی هسته ای شما نمی ترسد بلکه از جمهوری اسلامی و ایمان شما هراس دارد.
وی افزود: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم مدیون خون مطهر شهیدان هستیم و لذا باید دعا کنیم که شرمنده آن ها نشویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *