آغاز اجرای 23 پروژه توسط خیرین مدرسه ساز کاشمر

رییس اداره آموزش و پرورش کاشمر از آغاز اجرای 23 پروژه توسط خیرین مدرسه ساز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر دکتر ایرج سعادتمند در این رابطه گفت: با توجه به تنگناهایی که دولت در چند سال اخیر با آن روبرو بوده و با عنایت به کمبود اعتبارات دولتی، موضوع استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران برای اجرای پروژه های مختلف در امر ساخت و تجهیز مدرسه در دستور کار ما بوده است.
وی ادامه داد: در حالی که در طول یکصد سال عمر آموزش و پرورش کاشمر، حدود 18 پروژه خیرساز وجود داشته است در دو سال و نیم گذشته اجرای 23 پروژه توسط خیرین در کاشمر آغاز شده که از این تعداد، 14 مورد آن بهره برداری رسیده است.
رییس اداره آموزش و پرورش کاشمر خاطرنشان کرد: در این مدت در مجموع توانسته ایم حدود 6 میلیارد و 300 میلیون تومان از خیرین کمک بگیریم و اجرای پروژه های مختلفی را از ساخت نمازخانه تا یک مدرسه کامل آغاز کنیم.
سعادتمند همچنین با اشاره به لزوم صرفه جویی در منابع مالی تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح و حذف اضافه کاری ها موفق به صرفه جویی به میزان یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در آموزش و پرورش کاشمر شده ایم چرا که در گذشته میزان اضافه کار معلمان در کاشمر 980 ساعت بود که با برنامه ریزی و توزیع صحیح نیروها این میزان را در حال حاضر به 69 ساعت رساندیم که منجر به صرفه جویی به مبلغ 15 میلیارد ریال شده است.
وی افزود: این صرفه جویی در حالی انجام شده است که در دو سال گذشته 144 معلم بازنشسته شده و از مجموعه تدریس ما خارج شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *