سکاندار جدید هیأت کشتی کاشمر منصوب شد

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر در حکمی سید رضا هاشمی را به‌عنوان سرپرست جدید هیأت کشتی کاشمر منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، احمدرضا روشندل ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید هیأت کشتی کاشمر با تقدیر از تلاش‌های محمدرضا پروان در مدت 23 ماه تصدی این مسئولیت افزود: ورزش کشتی ازجمله ورزش‌های پرطرفدار است و این هیأت جزو هیأت های فعال در شهرستان محسوب می‌شود، بنابراین ضروری است با مدیریت صحیح در این حوزه به موفقیت‌های خوبی دست‌یابیم.

وی با اشاره به اینکه با تغییر و تحول در هیأت های ورزشی به دنبال تحول در ورزش شهرستان هستیم یادآور شد: خوشبختانه کشتی کاشمر از قدیم‌الایام دارای قهرمانان و پهلوانان نامدار و خوبی در سطح استانی و ملی بوده است لذا انتظار داریم رئیس جدید هیأت کشتی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و استفاده از دانش و تجربه پیشکسوتان و ایجاد روحیه تعامل و همکاری در بین ورزشکاران و مربیان بتواند در جهت رشد و اعتلای این ورزش گام بردارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر با بیان اینکه سکاندار جدید هیأت کشتی کاشمر از ورزشکاران و قهرمانان سال‌های نه‌چندان دور این رشته ورزشی است و عناوین برتر استانی و ملی را در کارنامه خود دارد خاطرنشان کرد: سید رضا هاشمی از فعالان رشته کشتی است که با شناخت صحیح و دقیق از ظرفیت، استعداد و توانمندی علاقه‌مندان به این رشته ورزشی می‌تواند به موفقیت‌ها و دستاوردهای خوبی دست یابد.

وی با تأکید بر اینکه رشد و تعالی ورزش نیازمند برقراری تعامل با مسئولان و جذب اسپانسرهای مالی برای تأمین هزینه‌های ورزشی است یادآور شد: با برگزاری دوره‌های آموزشی و تمرینات مستمر زیر نظر مربیان باتجربه، کشتی کاشمر از وضعیت مطلوبی برخوردار است به‌طوری‌که در ماه گذشته تیم کشتی کاشمر در مسابقات استانی در بین 16 گروه شرکت‌کننده موفق به کسب عنوان چهارمی شد.

رئیس جدید هیأت کشتی کاشمر نیز در این جلسه با تقدیر از اعتماد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: تلاش می‌کنم با برنامه‌ریزی و سروسامان دادن به کشتی شهرستان بتوانم پاسخ این اعتماد را بدهم.

سید رضا هاشمی با اشاره به توانمندی و استعداد نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به رشته ورزشی کشتی ابراز داشت: امیدوارم بتوانیم با همراهی و همکاری پیشکسوتان و مربیان کشتی با آموزش ورزشکاران عناوینی در مسابقات استانی و کشوری کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *