برخورد موتورسیکلت با عابر پیاده مرگ مرد 58 ساله را در کاشمر رقم زد

بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر عابر پیاده در بلوار امامزاده سید مرتضی (علیه السلام) شهرستان کاشمریک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی کاشمر در تشریح این خبر گفت: در ساعت 23:45 شب در پی اعلام یک مورد تصادف جرحی بین یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر عابر، بلافاصله گشت کلانتری 11جانبازان به همراه گشت پلیس راهور و نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.
به گزارش آکاایران وی افزود: بررسی های به عمل آمده از صحنه تصادف حاکی از آن بود که یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی جوانی 19 ساله با دو نفر عابر پیاده به نامهای عباس 58 ساله و همسر 50 ساله اش تصادف که عابرین و راکب موتورسیکلت مصدوم و توسط اورژانس 115 به بیمارستان حضرت ابوالفضل(علیه السلام) کاشمر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی کاشمر ادامه داد: عابر 58 ساله به علت شدت جراحات وارده به مشهد مقدس اعزام که متأسفانه در حین اعزام فوت کرد.
باقری در خصوص علت وقوع این حادثه تأسف بار اظهار داشت: علت این تصادف توسط کارشناس تصادفات پلیس راهور در دست بررسی می باشد.

2 پاسخ

  1. ارواح …شون می خواهند بگویند ما پلیسهای کوشایی هستیم از بیکاری همه شون تو اداره اگاهی مگس می پرونند

  2. با سلام خدمت شما مردم کاشمر. من یه سبزواری هستم که برای تفریح یه روز با دوستان به کاشمر اومدیم که متاسفانه شاهد یک صحنه دلخراش شدیم. موتوری که با سرعت از پایین بلوار امامزداده مرتضی داشت میومد محکم برخورد کرد به چند تا بچه که داشتن در عرض بلوار دو میکردند که بروند پیاده رو.که یکی از بجه ها فکر کنم یه ده متری پرت شد اون طرف. که فکر کنم متأسفانه فوت شد. که حال ما هم واقعا گرفته شد… از مسئولین شهر کاشمر خواهشمندم چند تا سرعتگیر نزدیک به هم دی این مسیر ایجاد کنند تا از سرعت بالای وسایل جلوگیری شود… مگر باید حتما بچه یکی از مسئولین دچار سانحه شود که به فکر چاره ای باشید؟؟؟؟؟؟ بچه های مردم ارزشی ندارند برای شما؟؟؟؟؟ پس من خواهش میکنم چند تا سرعتگیر حتی بافاصله های کمتر از نزدیکی بازار امامزاده تا بالاش نصب کنید. ایشالله خدانگهدار همه باشه. یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *