8 پروژه خدماتی، تولیدی و ورزشی در کاشمر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، پست توزیع عمومی 15 خرداد با احداث 300 متر شبکه فشارقوی، نسب ترانس 200 کیلوولت آمپر و تابلو توزیع 400 آمپری با هزینه‌ای بالغ‌بر 650 میلیون ریال در راستای جلوگیری از هدررفت انرژی، افت ولتاژ و کاهش تلفات شبکه برق و احداث شبکه روشنایی معابر مسکن مهر با نصب 70 دستگاه سرچراغ 150 وات بخار سدیم به طول 2 کیلومتر با اعتبار 600 میلیون ریال دو پروژه افتتاح‌شده در حوزه امور برق کاشمر بود.
افتتاح و راه‌اندازی کارگاه تولید شیرینی و کلوچه با 500 میلیون ریال تسهیلات، کارگاه پوشاک بیمارستانی با یک میلیارد ریال هزینه، کارگاه تولید قطعات تزئینی مبلمان و پرده با 500 میلیون ریال تسهیلات، کارگاه خراطی با 300 میلیون ریال، باشگاه فرهنگی ورزشی با 500 میلیون ریال و باشگاه ورزشی با 250 میلیون ریال تسهیلات در مجموع 6 پروژه افتتاحی از سوی صندوق کارآفرینی امید بود.
رئیس صندوق کارآفرینی امید کاشمر ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: با افتتاح 6 پروژه در هفته دولت با بیش از 3 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی زمینه اشتغال 27 نفر فراهم‌ شده است.
محمود مجیدی با تأکید بر اینکه تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید در راستای ایجاد اشتغال جدید برای متقاضیان و افراد واجد شرایط است افزود: از ابتدای امسال تاکنون 11 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات به 35 متقاضی ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف پرداخت و زمینه اشتغال 52 نفر فراهم‌ شده است.
این گزارش حاکی است در نخستین روز از هفته دولت فرماندار، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی و جمعی از مسؤولان ادارات و نهادهای شهرستان در آئین افتتاح 8 پروژه خدماتی، تولیدی و ورزشی کاشمر حضور داشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *