فرماندار کاشمر: اعتدال سیاسی ورشد اقتصادی از برکات دولت یازدهم است

فرماندار کاشمر اعتدال سیاسی و رشد اقتصادی در کشور را از برکات دولت یازدهم دانست و گفت: دولت برای ارائه خدمات صادقانه به مردم تلاشهای پرشماری انجام داده است.

به گزارش ایرنا محمد حسن فرهادی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با عنوان رسانه و خدمت گفت: مردم در سال 92 با تغییر ذائقه سیاسی خود به دولت تدبیر و امید رأی مثبت دادند.
وی اظهار کرد: مسئولان به پشتوانه رأی مردم و با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب با تدبیر و تزریق امید به جامعه در عرصه سیاستهای داخلی و خارجی به توفیقات پرشماری دست یافته اند.
وی با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات انجام شده به مردم گفت: دولت با مشی سیاسی اعتدال گرایانه با تدبیر اقتصادی ضمن کاهش تورم و ایجاد رشد اقتصادی توانست در حوزه پرونده هسته ای به توفیقاتی دست یابد و دشمنان جهانی کشور را کاهش دهد و سایه شوم تحریمها رارفع کند.
وی با اشاره به اینکه اداره کشوری با 80 میلیون نفر جمعیت به راحتی امکان پذیر نیست، گفت: دولت در شرایطی مسئولیت اداره امور اجرایی کشور را پذیرفت که توان پرداخت بودجه جاری کشور را نداشت اما خوشبختانه در سایه تدبیر امروز از رشد منفی اقتصادی به رشد چهار و چهار دهم درصد رسیده ایم و علی رغم پایین بودن قیمت نفت شاهد افزایش میزان صادرات هستیم.
فرهادی اجرای طرح تحول سلامت که موررد تأیید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت را نیز از جمله خدمات مطلوب دولت یازدهم دانست و گفت:این طرح جزو افتخارات نظام و دستاورد برحجسته دولت یازدهم است.
وی تصریح کرد: امروز به برکت رهبری و تلاش دولت تدبیرو امید نشاط سیاسی در کشور حاکم است لذا باید همه ما اظهار نظرهای آمیز منطقی داشته باشیم.
وی در خصوص اقدامات انجام شده در کاشمر در دوران دولت یازدهم نیز گفت: در این مدت 116 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد و 470 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، ملی و مشارکتی دربخش های مختلف آموزشی، عمرانی، بهداشتی و منابع طبیعی اجرایی شده است.
وی با اعلام خبر افتتاح و بهره برداری از 137 پروژه در این شهرستان در هفته دولت امسال خاطر نشان کرد : از این تعداد پروژه 83 مورد در روستاهای شهرستان و 54 پروژه در سطح شهر اجرایی می شود که اعتبار این پروژه ها 524 میلیارد و 210 میلیون ریال است که مهم ترین آنها بهسازی ناوگان حمل و نقل شهری، احداث اردوگاه دانش آموزی، بهسازی و آسفالت معابر شهری، زنجیره تولید پیشرو صالح و دهها پروژه دیگر است.
فرهادی با مهم دانستن نقش اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاعات به مردم و بیان خدمات انجام شده در راستای شکل گیری فرهنگ قدردانی از زحمات مسئولان پر تلاش افزود : بیش از 200 هزار نفر جمعیت از این پروژه ها برخوردار می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *