103 تاکسی جدید به ناوگان شهری کاشمر پیوست

مسوول کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کاشمر ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 103 تاکسی جدید که با حضور فرماندار و جمعی از مسؤولین شهرستان برگزار شد اظهار داشت: این واگذاری باهدف کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی و جمع‌آوری خودروهای فرسوده با قدمت بیش از 10 سال با استفاده از تسهیلات بانکی انجام‌شده است.
سعید چیتی با بیان اینکه در قالب طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری کاشمر تعداد 151 تاکسی ثبت‌نام و مراحل قانونی را برای تعویض خودرو انجام دادند یادآور شد: در حال حاضر برای ورود 103 دستگاه تاکسی شامل 20 دستگاه سمند و 83 دستگاه پژو 405 مبلغ 302 میلیارد تسهیلات دولتی از بانک‌های تجارت و ملت و 2 میلیارد و 710 میلیون ریال تسهیلات از صندوق‌های قرض‌الحسنه پرداخته‌شده است.
وی با بیان اینکه با ورود 48 دستگاه تاکسی دیگر تا یک ماه آینده، میانگین عمر تاکسی‌های ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری کاشمر به‌طور محسوس و قابل‌توجهی کاهش می‌یابد خاطرنشان کرد: تاکسی‌های جدید کاشمر مجهز به سوخت پاک (سیان جی) هستند که در نقاط مختلف شهر به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.
مسئول کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر کاشمر تصریح کرد: در حال حاضر 425 تاکسی، 4 دستگاه اتوبوس، 25 دستگاه مینی‌بوس، 750 تاکسی‌تلفنی به جمعیت 100 هزارنفری شهرستان خدمات می‌دهند.
ظهر امروز و در دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسؤولین شهرستان به هر یک از رانندگان خودروهایی جدید شاخه‌های گل اهدا شد.

یک پاسخ

  1. سلام خدمت همشریان وعلی االخصوص جناب آقای چیتی
    در بعضی نقاط شهر از لحاظ حمل و نقل درون شهری مشکلاتی دیده می شود از قبیل:
    1 تاکسی های خیابان امام فقط در ایتگاه مورد نظر توفق کرده و شخصی که در اواسط این خیابان قرار دارد یا باید به ایستگاه ابتدای خیابان مراجعه کند یا به میدان آزادی و مانند آن خیابان خرمشهر و دادگستری
    2 مسرهایی همچون:
    میدان سینا به میدان شهید مطهری(فلکه سبزوار)
    میدان معلم به میدان شهید غلامی
    میدان شهدا به میدان غدیر
    میدان سینا به چهارده معصوم و فاز 5 مسکن مهر
    میدان شهید غلامی به دانشگاه ها
    خیابان باقری و نیازمند و خیابان فاطمیه
    دارای هیچگونه سرویس از نظر تاکسی نمی باشد.
    جناب آقای چیتی شاید خودم نیازی به تاکسی نداشته باشم در مسیر ها ولی بارها شهروندان عزیز را و مخصوصا سالمند را دیده ام که چقدر برایشان مشکل آفرین شده است.
    از خبرنگار محترم این سایت درخواست دارم به سمع و نظر جناب چیتی برسانید.
    قبلا از حسن و لطف همگی مسئولین دلسوز شهرمان کمال تشکر را دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *