آغاز ساخت دبستان 12 کلاسه در کاشمر

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش کاشمر، همزمان با هفته دولت عصر امروز در کاشمر،عملیات ساخت دبستان 12 کلاسه با حضور فرماندار و مسؤولان کاشمر در این شهرستان آغاز شد.

مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه آموزشی اظهار داشت: متأسفانه سال گذشته علیرغم اختصاص 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180، ریالی از این اعتبارات تخصیص نیافته است.

ایرج سعادتمند با انتقاد از بی‌توجهی صورت گرفته نسبت به احداث فضاهای آموزشی در پروژه مسکن مهر کاشمر افزود: اگرچه براساس قانون به ازای ساخت 200 واحد مسکونی باید یک مجموعه آموزشی احداث شود اما متأسفانه در پروژه مسکن 1008 واحدی کاشمریک فضای آموزشی ساخته نشده است.

وی با بیان اینکه با پی گیری‌های انجام شده زمین چهار هزار و 500 متری برای ساخت دبستان 12 کلاسه در این مجموعه اختصاص یافته است ابراز داشت: برای ساخت و تکمیل این دبستان 18 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در گام نخست سه میلیارد ریال آن اختصاص یافته است.

مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر با اشاره به اینکه در پروژه مسکن 1008 واحدی کاشمر نیازمند احداث شش مجموعه آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی و در دو قسمت دختران و پسران هستیم خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم این پروژه را که امروز کلنگ زنی کردیم تا دو سال آینده تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

یک پاسخ

  1. انشاالله ک هرچه زودتر ساخته بشه و مسئولین کمکه لازمه رو داشته باشند برای ساخته این مدرسه…
    ممنون از شما که انقدر بروز هستین… خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *