برگزاری برنامه های متعدد ورزشی و فرهنگی در شهرستان کاشمر

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر از برگزاری برنامه های متعدد ورزشی و فرهنگی همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی،احمدرضا روشندل ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش به تشریح برنامه های برگزار شده در این ایام پرداخت و گفت:در این هفته برنامه های متنوعی توسط اداره ورزش و جوانان و هیأت ها و انجمن های ورزشی در سطح شهرستان کاشمر اجرا شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر به فضاسازی فرهنگی ایام محرم در اداره ورزش و اهداء خون با حضور در پایگاه انتقال خون کاشمر،توسط کارکنان اداره ورزش و جوانان کاشمر و روسای هیأت های ورزشی و جمعی ار ورزشکاران کاشمری در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه در نخستین روز هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره نمود.

وی با اشاره به اعزام تیم والیبال بانوان شهرستان به تربت حیدریه جهت برگزاری دیدار دوستانه ادامه داد و افزود:در دومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش جمعی از مسئولان و روسای هیأت های ورزشی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان حضور یافتند و ضمن تبریک ایام به همکاران این اداره از نظارات و پیشنهادات یکدیگر در راستای پیشبرد ورزش شهرستان استفاده نمودند،همچنین همایش ورزش صبحگاهی و برپایی مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا و پذیرایی از ورزشکاران با همیاری ایستگاه ورزش صبحگاهی شماره ۱۳ پارک بسیج نمونه ای دیگر از برنامه ها بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر با اشاره به برگزاری سه شنبه های بدون خودرو در این شهرستان اعلام کرد:در این ایام شاهد شرکت داوران و مربیان خواهر و برادر هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان در اولین کارگاه آموزشی نیاز سنجی و طبقه بندی داوران بازی های بومی محلی استان به میزبانی تربت حیدریه بودیم.
روشندل خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات شطرنج با حضور۴۰ شرکت کننده در ۷ دور به روش سوئیسی در محل روستای عشرت آباد،برگزاری همایش کوهپیمایی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و روز کوهنورد با حضور ۹۵ نفر از کوهنورد در ارتفاعات شمال کاشمر ودره یوسف ازدیگر برنامه های اجرایی در این هفته بود.
وی با اعلام این خبر که در هفته تربیت بدنی وورزش کلیه اماکن ورزشی شهرستان به طور رایگان در اختیار تیمها و ورزشکاران گذاشته شد؛افزود: در این ایام از تعدادی از پیشکسوتان عرصه ورزش شهرستان تجلیل شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر در ادامه از میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتسال استان خراسان رضوی درمحل سالن ورزشی انقلاب در این هفته خبر داد و گفت:ورزش شهرستان با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان،مستعد و بالنده،از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی مناسب و حمایت های لازم شاهد حضور پررنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *