تشکیل کمیته ارتقاء ایمنی در کاشمر ضروری است

یک عضو شورای شهر کاشمر بر لزوم تشکیل کمیته ویژه ارتقاء ایمنی در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهندس محمد خباززاده عضو شورای شهر کاشمر که در جلسه علنی این شورا سخن می گفت با اشاره به افزایش حوادث و سوانح مختلف در این شهرستان گفت: کاشمریک زمانی عضو جامعه ایمن جهانی بوده است و به عنوان اولین شهر در منطقه خاورمیانه به عضویت این جامعه درآمده ولی متأسفانه اخیراً شاهد بروز حوادث و سوانح مختلفی هستیم که لزوم توجه مسئولان را می طلبد.
وی افزود: ارتقاء فرهنگ عمومی در زمینه رعایت مسائل ایمنی، ایمن سازی معابر، ارتقاء فرهنگ رانندگی به ویژه در مورد موتورسیکلت ها با توجه به گستردگی استفاده از این وسیله در بین مردم کاشمر و رفع نقاط حادثه خیز از جمله مواردی است که باید مد نظر مردم و مسئولان این شهرستان باشد.
عضو شورای شهر کاشمر ادامه داد: لازم است برای ایجاد هماهنگی و پیگیری منسجم این موضوع، کمیته ای در شهرستان با عضویت نهادهای مسئول و مرتبط همچون فرمانداری، شهرداری، اداره کار، نظام مهندسی و… تشکیل و نسبت به ارتقاء موضوع ایمنی، شناخت و رفع نقاط حادثه خیز و ایجاد ساز و کارهای لازم برای آن، پیش بینی ها و بررسی های لازم را انجام دهند.
خباززاده تصریح کرد: متأسفانه چند ماه پیش شاهد بودیم که یک کارگر زحمتکش شهرداری در اثر حادثه برق گرفتگی جان خود را از دست داد و علی رغم وقوع این حادثه دردناک ولی هنوز هم می بینیم که آن نقطه ای که منجر به این حادثه شد اصلاح نشده و به حال قبلی خود باقی است.
وی افزود: باید کمیته ارتقاء ایمنی تشکیل شود و دستگاه های مسئول در هر حوزه ای موظف شوند نسبت به شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز اقدام عاجل انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *