روز نه‌چندان خوب نمایندگان فوتبال و فوتسال کاشمر در رقابت‌های استانی

رئیس هیأت فوتبال کاشمر از درخشش فوتبالیست‌های نوجوانان کاشمری و باخت سنگین فوتسالیست‌های این شهرستان در رقابت‌های استانی خبر داد.

مسعود تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کاشمر، اظهار داشت: تیم فوتبال سپاهان کاشمر در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان خراسان رضوی مقابل تیم شهاب خراسان به برتری رسید.
وی با بیان این‌که این دیدار در هفته هشتم لیگ برتر استان و در زمین چمن شهید ساجدی مشهد برگزار گردید، یادآور شد: تیم فوتبال سپاهان کاشمر با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم مشهدی به پیروزی رسید و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.
رئیس هیأت فوتبال کاشمر با اشاره به این‌که تیم فوتبال کاشمر به سرپرستی علی یکتاپرست و رامین کاووسی تاکنون در این مسابقات نتایج خوبی به دست آورده و تنها تیم بدون باخت در این مسابقات است، ابراز داشت: نماینده فوتبال کاشمر در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان خراسان رضوی  با 6 برد و 2 تساوی و داشتن 20 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
وی با اشاره به پیگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال استان با انجام یک دیدار در سالن ورزشی انقلاب شهرستان گفت: تیم فوتسال کولر گازی کاشمر پس از راه‌یابی به مرحله دوم رقابت‌های لیگ خراسان رضوی، امروز در مقابل تیم مشهدی متحمل شکست سنگین شد.
تقی زاده بابیان این‌که این دیدار در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر خراسان رضوی برگزار شد افزود: در این دیدار تیم فوتسال کولر گازی کاشمر با نتیجه سنگین 4 بر صفر مقابل تیم رنگ مو 2000 بازی را واگذار کرد تا برای رسیدن به مرحله نهایی و صعود به مسابقات کشوری راهی دشوار در پیش داشته باشد.
رئیس هیأت فوتبال کاشمر با تقدیر از حضور تماشاچیان و علاقمندان در سالن برای همراهی و تشویق بازیکنان تصریح کرد: در این بازی میلاد نکوزاد و امیرحسین قاینی هرکدام یک گل و میلاد شایسته دو گل برای تیم رنگ مو 2000 مشهد به ثمر رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *