مسابقه دوچرخه‌سواری در کاشمر برگزار شد  

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، هم‌زمان با یوم‌الله ۱۳ آبان یک دوره مسابقه دوچرخه‌سواری در کاشمر برگزار شد، این برنامه ورزشی که عصر امروز و به همت هیأت دوچرخه‌سواری کاشمر و همراهی اداره ورزش و جوانان، آموزش‌وپرورش، بسیج دانش‌آموزی، پشتوانه و حمایت مالی باشگاه پیشتازان ترشیز برگزار شد، ۱۵۰ دوچرخه‌سوار در رده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال  مسیر ۵ کیلومتری حرم تا حرم از امامزاده سید حمزه(ع) تا امامزاده سید مرتضی(ع) را رکاب زدند.
در پایان این برنامه ورزشی که در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز برگزار شد محمدرضا مغنی، مصطفی اسکندری و مهدی صائم عناوین اول تا سوم را کسب کردند و جوایز نقدی این مسابقه به همراه لوح تقدیر و تندیس را دریافت کردند.
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری کاشمر در حاشیه این مسابقه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کاشمر، اظهار داشت: هدف از این برنامه ورزشی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و زمینه حضور  نوجوانان و جوانان برای فعالیت در رشته ورزشی دوچرخه‌سواری است.
علی منظم اسماعیل‌پور با اشاره به فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام‌شده در یک سال اخیر در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در این شهرستان خاطرنشان کرد: پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو را به‌عنوان اولین شهرستان در خراسان رضوی راه‌اندازی کردیم و در حال حاضر با برگزاری مستمر این طرح، تعدادی از مجموعه‌های اداری و خصوصی به این طرح در کاشمر پیوستند.
وی بابیان این‌که با رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده به‌زودی شاهد برگزاری مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور رکاب‌زنان حرفه‌ای از سراسر کشور در کاشمر خواهیم بود یادآور شد: با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و معرفی یکی از بانوان ورزشکار به‌عنوان نایب‌رئیس هیأت دوچرخه‌سواری هم‌اکنون تعدادی از بانوان کاشمری در استادیوم آزادی به تمرین این ورزش می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *