استقرار 50 نیروی خدماتی کاشمری در کربلا

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات کاشمر با اشاره به ارسال کاروان کمک‌های مردمی کاشمر برای زائران اربعین در عراق، از استقرار 50 نیرو به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران در موکب نزدیک به کربلا خبر داد.

حجت‌الاسلام سید حسن سیدی مقدم امروز در حاشیه اعزام کارون خدمه موکب اختصاصی کاشمر در فاصله 2 کیلومتری شهر کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کاشمر، اظهار داشت: به‌منظور ارائه خدمات و پذیرایی از زائران پیاده اربعین در عراق 600 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان جمع‌آوری شد و روز گذشته در قالب 6 دستگاه کامیون به عراق ارسال شد.
وی با بیان اینکه برنج، آرد، روغن، قند، چای، گوشت، تخم‌مرغ، پنیر و سایر مواد غذایی از محل کمک‌های مردمی خریداری‌شده است ابراز داشت: در مدت 10 استقرار موکب کاشمر روزانه 9 هزار نفر از زائران پیاده در سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام پذیرایی می‌شوند.
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات کاشمر با اشاره به این‌که با اطلاع‌رسانی انجام‌شده از طریق شوراهای اسلامی روستاها و روحانیون افراد علاقه‌مند به خدمت‌گزاری به زائران ثبت‌نام کردند خاطرنشان کرد: امروز 44 نفر از کاشمر و 5 نفر از بردسکن به‌عنوان خدمه به عراق ارسال می‌شوند تا در مدت 12 روز حضورشان در موکب کاشمر از زائران پذیرایی کنند.
وی با بیان اینکه مردم کاشمر در سال‌های گذشته با کمک‌های نقدی خود به ستاد بازسازی عتبات و عالیات عشق و ارادت خود را به ائمه مدفون در عراق نشان دادند یادآور شد: همان‌طور که این روزها عاشقان حسینی و زائران اربعین برای رسیدن به ضریح شش‌گوشه سیدالشهدا(ع) لحظه‌شماری می‌کنند، عده‌ای نیز با اهدای کمک‌های خود زمینه را برای پذیرایی از زائران اربعین ارادت خود را نشان می‌دهند.
سیدی مقدم با تقدیر از همراهی و کمک‌های مردم کاشمر به امر بازسازی عتبات و عالیات و نیز پذیرایی از زائران اربعین تصریح کرد: حضور پرشور و باشکوه مردم ایران در مراسم اربعین حسینی نشان از دلدادگی و عشق آنان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اهل‌البیت(ع) است بنابراین کمک‌ها و حمایت‌های مردمی اقدامی ارزشمند برای کمک به برگزاری باشکوه این مراسم است.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *