تفاهم نامه ی ایمن سازی سه راهی شادمهر به کاشمر به امضا رسید

به گزارش پاژنیوز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان از محور شادمهر به کاشمر بازدید و با حضور وی تفاهم نامه ی ایمن سازی این محور بین معاونت عمرانی استانداری، سازمان برنامه و بودجه، فرمانداری و شهرداری کاشمر و اداره کل راه و شهر سازی استان به امضا رسید.
با عنایت به اولویت و ضرورت تسریع در اجرای پروژه ی ایمن سازی این محور و استفاده از تمام ظرفیت های وجود، تفاهم نامه ی مذکور در راستای تعریض و ایمن سازی محور ورودی  شهر کاشمر حد فاصل ایستگاه پلیس راه تا میدان شهید غلامی به طول 9 کیلومتر منعقد شد.
بر این اساس، اجرای ابنیه ی فنی، تعریض، زیر سازی مسیر تا لایه ی آسفالت با محوریت شهرداری کاشمر است و نحوه ی  تامین اعتبار مورد نیاز به مبلغ 50 میلیارد ریال نیز به شرح زیر می باشد:
اختصاص 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات جرائم رانندگی سال جاری توسط استانداری و تامین اعتبار تا سقف 25 میلیارد ریال از محل تخصیص قیر رایگان یا زمین معوض توسط اداره کل راه و شهر سازی استان.
اتمام عملیات و بهره برداری از پروژه حداکثر تا پایان سال مالی 95 است و هماهنگی مباحث اجرایی و نظارتی نیز برعهده ی اداره کل راه و شهرسازی و دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک  استانداری خواهد بود.
گفتنی است؛ مجموع محور مورد بازدید استاندار خراسان رضوی، 55 کیلومتر است که 28 کیلومتر آن در محدوده ی شهرستان کاشمر واقع شده است و عملیات خاکی شش کیلومتر ان با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
برای اجرای این پروژه دو میلیارد و 40 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و تملک دارایی های سرمایه ای اختصاص یافته که تخصیص آن تا کنون 750 میلیون تومان بوده است.
پیش بینی برای تکمیل این محور حدود 90 میلیارد تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *