نمایشگاه کتاب در کاشمر برپا شد

در آستانه بیست و چهارمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه کتاب در نگارخانه ارشاد اسلامی کاشمر برپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  جواد روشندل رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر با اعلام خبر برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان گفت: این نمایشگاه که از سوی انتشارات سعید نوین قم برپا شده است از تاریخ 18 آبان ماه تا 15 آذر ماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب کاشمر با حضور فرماندار این شهرستان افتتاح شده است اظهار داشت: در این نمایشگاه تعداد 15000 جلد کتاب با 1200 عنوان در زمینه های مختلف ادبیات، دینی و مذهبی، کودک و نوجوان، مهارت های زندگی، خانواده و… به نمایش گذاشته شده است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر خاطرنشان کرد: با هماهنگی به عمل آمده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر با ناشر و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، علاقمندان به کتاب می توانند کتاب های نمایشگاه مذکور را با 50 درصد تخفیف خریداری کنند.
لازم به ذکر است محمدحسن فرهادی فرماندار کاشمر نیز در بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یکی از پدیده های ارزنده برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است از تنوع موضوعات ارائه شده در نمایشگاه کتاب کاشمر قدردانی کرد.
شایان ذکر است این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 16 تا 22 جهت بازدید عموم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دایر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *