دیدار فوتبالیست‌های مشهدی و کاشمری در دقیقه 81 نیمه‌تمام ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، ظهر امروز دیدار معوقه هفته سوم لیگ فوتبال جوانان استان خراسان رضوی در استادیوم آزادی کاشمر و به دلیل عدم حضور به‌ موقع نیروی انتظامی با 20 دقیقه تأخیر برگزار شد، تیم فوتبال فولاد سپاهان کاشمر در یک بازی هجومی در دقیقه 36 بازی توسط سید احمدرضا حسینی به گل رسید و نیمه نخست را با برتری مقابل فوتبالیست‌های مشهد به رختکن رفت.

با آغاز نیمه دوم حملات دو تیم بیشتر شد و شاهد یک بازی تهاجمی و موقعیت‌های متعدد برای گل‌زنی بودیم که در دقیقه 81 بازی یکی از تماشاچیان دور از چشم نیروهای انتظامی مستقر در استادیوم به نیمکت تیم مشهدی رسید و نسبت به فحاشی دروازه‌بان این تیم به تماشاچیان اعتراض کرد که توسط نیروی انتظامی به خارج از زمین منتقل شد اما در ادامه مسؤولان تیم مشهدی با خارج کردن بازیکنان از زمین، بازی را ناتمام گذاشتند.

ناظر بازی و نماینده هیأت فوتبال استان که شاهد این ماجرا بود با اشاره به این‌که ورود تماشاچی به داخل زمین علی‌رغم ممنوعیت، اما در بازی‌های جهانی نیز اتفاق می‌افتد گفت: زمانی که تماشاگر به نیمکت تیم میهمان رسید از نیروی انتظامی خواستم که نسبت به خارج کردن وی اقدام کند.

رضا مهری با تأکید بر این‌که بازی در یک فضای آرام و درنهایت امنیت در حال برگزاری بود و مشکلی در بازی وجود نداشت، خاطرنشان کرد: شرح ماجرا را در قالب گزارشی به هیأت استان منعکس خواهیم کرد تا در این خصوص اعلام نظر شود.

گفتنی است، رقابت‌های لیگ برتر جوانان فوتبال خراسان رضوی که با حضور 12 تیم در هفته ششم در حال پیگیری است، تیم فوتبال فولاد سپاهان کاشمر به‌ عنوان نماینده این شهرستان در این رقابت‌ها و قبل از این بازی از مجموع دو بازی خود با کسب 2 تساوی دارای دو امتیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *