رتبه برتر کاشمر در استان در میزان تعداد اعضای کتابخانه ای

رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشمر از عضویت 19 درصدی مردم این شهرستان در کتابخانه های عمومی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمر بصیر به مناسبت هفته کتاب، رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشمر در سخنانی در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به شاخص های کتابخانه ای در کاشمر گفت: خوشبختانه کاشمر در شاخص های مختلف کتاب و کتابخانه جزو شهرستان های برتر استان محسوب می شود.
بدیع زادگان خاطرنشان کرد: هم اکنون شهرستان کاشمر با عضویت 19 درصد مردم این شهرستان در کتابخانه های عمومی با فاصله بسیار زیاد نسبت به سایر شهرستان ها و نیز با فاصله چشمگیر نسبت به میانگین استانی، در رتبه اول استان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: با حمایت مسئولان و انجمن کتابخانه های عمومی و نیز ورود خیرین کتابخانه ساز توانسته ایم در سه سال اخیر تعداد کتابخانه های کاشمر را از 7 باب به 14 باب ارتقاء بدهیم.
بدیع زادگان با اشاره به ارتقاء وضعیت کتابخانه های این شهرستان اظهار داشت: کتابخانه زیارتگاه شهید مدرس(ره) در دو سال گذشته به عنوان کتابخانه مشارکتی برتر کشور شناخته شده است.
فرماندار کاشمر هم در این جلسه با اشاره به علاقمندی مردم کاشمر به مطالعه و کتاب اظهار داشت: نتیجه گرایش مردم این شهرستان به مطالعه و کتابخانه در برخی آمارها مانند پایین بودن خشونت و نیز آرامش روانی حاکم بر این شهرستان مشهود است.
فرهادی با اشاره به حمایت های خیرین کتابخانه ساز اظهار داشت: ما خوشحال هستیم که در این شهرستان افرادی وجود دارند که ثروت خود را صرف امور فرهنگی و کتاب می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *