تغییر زمان برگزاری مسابقات کشوری جایزه بزرگ به میزبانی کاشمر

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری کاشمر از تغییر زمان برگزاری مسابقات کشوری جایزه بزرگ به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، علی منظم اسماعیل‌پور امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و احتمال افت کیفیت مسابقه با هماهنگی انجام‌شده با هیأت دوچرخه‌سواری استان و فدراسیون دوچرخه‌سواری، مسابقات دوچرخه‌سواری پنجشنبه این هفته (چهارم آذرماه) برگزار نمی‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده و آمادگی شهرستان برای برگزاری مسابقات کشوری جایزه بزرگ جام شهید مدرس در آستانه هفتاد و نهمین سالگرد شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس یادآور شد: تاکنون 150 دوچرخه‌سوار از شهرهای مختلف از نقاط مختلف کشور برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کردند.
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری کاشمر با بیان این‌که تمامی امکانات شهرستان برای میزبانی این رقابت ورزشی فراهم است و دغدغه‌ای در این زمینه نداریم خاطرنشان کرد: نخستین دوره مسابقات کشوری جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری هفته آینده و پس از برگزاری مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس در مسیر بلوار امامزاده سید مرتضی(ع) کاشمر برگزار خواهد شد.
منظم اسماعیل‌پور با دعوت از جامعه ورزشی و علاقه‌مندان به رشته دوچرخه‌سواری خواستار همراهی و تشویق شرکت‌کنندگان در این مسابقه بزرگ کشوری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *