نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کاشمر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ساختمان نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شب گذشته، هفتم آذرماه با حضور امام‌جمعه و جمعی از مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کاشمر افتتاح شد.

مجید خدامی، مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کاشمر در این مراسم با بیان اینکه نشر آثار دفاع مقدس موجب حفظ هویت انقلاب اسلامی ایران می‌شود، افزود: این پروژه باهدف یادآوری آثار و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس در مساحتی بالغ‌ بر ۴۰۰متر مربع احداث‌ شده است.
وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین و انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است، افزود: اکنون دشمن می‌خواهد کاری کند تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص قشر جوان از بین برود.
خدامی با اعلام اینکه در این مکان ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت دفاع مقدس از جمله بازخوانی عملیات‌ها، کلاس‌های آموزشی خطاطی، نقاشی، داستان‌نویسی و شعر با حضور نسل نوجوان و نوجوان برگزار خواهد شد، بیان کرد: نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح و عصر برای مراجعه کنندگان بازخواهد بود.
وی با بیان اینکه این دفتر در خیابان امام چهار، دفتر قدیم امام‌جمعه راه‌اندازی شده است، گفت: اکنون با کمبود فضا مواجه هستیم که امیدواریم با کمک خیرین این مشکل برطرف شود.
مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کاشمر با اشاره به اینکه تلاش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای به فراموشی سپرده نشدن و عدم تحریف دفاع مقدس است، افزود: دفاع مقدس متعلق به گذشته نیست و درگذر زمان جاری است. به زمان حال و آینده تعلق دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *