زندانیان کاشمر، کاربر گیاهان دارویی و زعفرانکار می‌شوند!

زندانیان کاشمر با شرکت در دوره های آموزش کاربر گیاهان دارویی و زعفرانکاری، این دو رشته را برای ایجاد اشتغال آموزش می بینند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر دوره های آموزش کاربر گیاهان دارویی و آموزش زعفرانکار ویژه زندانیان کاشمر با همت مرکز آموزش فنی و حرفه ای و اداره زندان این شهرستان با حضور 50 نفر از مددجویان علاقمند برگزار شد.
ابوالفضل خبازی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کاشمر با اعلام این خبر گفت: این مرکز با همکاری اداره زندان شهرستان اقدام به برگزاری دوره های آموزش کشاورزی در حرفه کاربر گیاهان دارویی و آموزش زعفرانکار ویژه زندانیان زندان کاشمر نموده است.
وی با اشاره به ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان شهرستان افزود: توسعه و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای در زمینه های مختلف کشاورزی، خدمات، فرهنگی و… استفاده بهینه از نیروی انسانی مددجو به منظور اشتغال و بهره وری زندانیان، شناخت استعدادهای مددجویان و ارتقاء سطح دانش و مهارت های فنی و حرفه ای زندانیان از اهداف این آموزش ها می باشد.
رییس مرکز فنی و حرفه ای کاشمر ادامه داد: این دوره با تعداد 50 نفر از مددجویان علاقمند به حرفه های کشاورزی در حال برگزاری و آموزش این مهارت ها می باشد که در پایان دوره به قبول شدگان در آزمون تئوری و عملی گواهینامه مهارت فنی اعطاء خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *