بعضی اماکن ورزشی کاشمر مانند شهرهای جنگ زده است/ از فرسوده بودن برخی اماکن ورزشی خجالت می کشیم

رییس اداره ورزش و جوانان کاشمر با اذعان به فرسوده بودن برخی اماکن ورزشی این شهرستان خواستار تخصیص اعتبار برای بهسازی این اماکن شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شایگان رییس اداره ورزش و جوانان کاشمر در گفتگو باکاشمربصیر با اشاره به مشکلات پیش روی ورزش در این شهرستان گفت: یکی از مشکلات عمده ما موضوع اماکن ورزشی می باشد و هم اکنون یکی از اولویت های ما نگهداری و بهسازی فضاهای ورزشی موجود است.
وی افزود: برخی اماکن ورزشی این شهرستان به حدی فرسوده و متروکه است که ما از ورزشکاران و علاقمندان به ورزش خجالت می کشیم به عنوان مثال مجموعه ورزشی تختی کاشمر که قدمتی سی تا چهل ساله دارد را وقتی وارد می شوی گمان می کنی که وارد یک شهر جنگ زده شده ای!
رییس اداره ورزش و جوانان کاشمر ادامه داد: مجموعه ورزشی انقلاب یک دیوار کامل برای محصور بودن آن ندارد و لذا دغدغه اصلی ما این است که آنچه را در حال حاضر داریم با بازسازی و مرمت و نوسازی به گونه ای آماده کنیم که امکان استفاده بهینه از آن ها فراهم شود.
شایگان خاطرنشان کرد: برخی فضاهای موجود را می توانیم با اندکی اعتبار، بازسازی و بهسازی کنیم به عنوان مثال می توان فضاهایی مانند خوابگاه ورزشکاران، دفتر هیأت های ورزشی، مکان تمرین و… را با کمترین هزینه نوسازی کنیم.
وی تصریح کرد: هم اکنون حتی ساختمان اداری ما در کاشمریک ساختمان مناسب نیست و از داشتن برخی امکانات مانند سالن جلسات و نمازخانه محروم هستیم.
رییس اداره ورزش و جوانان کاشمر با بیان اینکه از سال 79 تا کنون اقدام اساسی برای بهبود فضای ساختمان این اداره در کاشمر انجام نشده است اظهار داشت: ما چون یک اداره حاکمیتی نیستیم اعتباری برای احداث ساختمان اداره به ما تعلق نمی گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *