تبعیدی فراری از تبعیدگاه، معروف به جیمبو، در کاشمر دستگیر شد

سردار بهمن امیری مقدم روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این سارق حرفه ای که اقدام به هفت فقره سرقت خودرو در شهرستان کاشمر کرده بود، پس از یکسری تحقیقات به دام افتاد.
وی بیان کرد: با سرقت های این سارق سابقه دار و ایجاد جو ناامنی در این شهرستان، ماموران کلانتری 12 کاشمر موفق به چهره زنی و دستگیری این سارق فراری، پس از آخرین سرقت خودرو در خیابان شهید نیازمند این شهر، شدند.
سردار امیری مقدم خاطرنشان کرد: این متهم 30 ساله معروف به جیمبو دارای سوابق متعدد کیفری و سرقت بوده و در بندرعباس در تبعید به سر می برده است.
وی افزود: این تبعیدی که اعتیاد شدیدی به هروئین دارد با فرار از تبعیدگاه خود، حدود یک هفته قبل رشته سرقتهای خود را در شهرستان کاشمر آغاز کرده بود.
فرمانده انتظامی کاشمر نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: میزان سرقت خودرو در شهرستان کاشمر بسیار کم و در حد صفر است و از این رو ارتکاب این سرقتها در یک بازه زمانی یک هفته ای موجب ایجاد ناامنی و نگرانی در بین شهروندان شده بود.
سرهنگ ابوالقاسم باقری با بیان اینکه این تبعیدی فراری در این شهرستان 6 دستگاه پراید و یک دستگاه آر.دی را سرقت کرده بود، افزود: شهروندان به دلیل وجود امنیت بالا در کاشمر رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات بازدارنده از سرقت را در خودروهای خود جدی نمی گرفتند که همین امر منجر به تسهیل زمینه سرقت برای این متهم شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *