سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در کاشمر به پایان راه رسید

پلیس شهرستان کاشمر با شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت، پرده از 6 فقره سرقت برداشت.
یه گزارش صبح توس سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در گفتگو با کاشمربصیر گفت: در پی چند فقره سرقت موتورسیکلت در یکی از روستاهای شهر کاشمر شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار مأموران تجسس کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ قائم پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی و با کمک بانک اطلاعات مجرمین سابقه‌دار به یکی از افراد سابقه‌دار مظنون و وی را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
سرهنگ باقری اظهار داشت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ موفق شدند فرد مورد نظر را در حین فروش یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.
وی ادامه داد: متهم ۳۳ ساله که در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه سرقتی بود پس از انجام بازجوئی‌های علمی پلیس به جرم خود اعتراف و به ۳ فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت احشام و دو فقره سرقت منزل اعتراف کرد.
باقری تصریح کرد: متهم دستگیر شده به نام «حجت» که اعتیاد شدید به مواد افیونی داشته و بیش از ۱۰ فقره سابقه کیفری در کارنامه خود یدک می‌کشد، پس از انجام تحقیقات تکمیلی راهی دادسرا و با حکم مقام قضایی روانه زندان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *