6طرح در حوزه آموزش‌ و پرورش کاشمر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

همزمان با  دهه مبارک فجر در حوزه آموزش‌ و پرورش کاشمر 2 پروژه افتتاح و عملیات ساخت 4 پروژه دیگر نیز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش کاشمر، ظهر امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسؤولان کاشمر مرکز پژوهش‌های قرآنی و علمی مرحوم محمدحسن ذبیحی در ساختمانی به مساحت 250 مترمربع در حاشیه بلوار شهید بهشتی یکی از مناطق محروم شهر کاشمر، به‌عنوان سومین دارالقرآن کاشمر به بهره‌برداری رسید.

همچنین آزمایشگاه دبیرستان دخترانه فرزانگان کاشمر با هزینه 200 میلیون ریال که صرف خرید وسایل و تجهیزات موردنیاز دانش آموزان شده بود افتتاح شد.

در ادامه نیز کلنگ ساخت 2 باب نمازخانه در مدرسه عربیان روستای کسرینه و دبیرستان متوسطه دوم دخترانه فرزانگان کاشمر با زیربنای هرکدام 170 مترمربع و برآورد دو میلیارد و 300 میلیون ریال، کلنگ زنی دو کلاس در مدرسه دخترانه مریم با اعتبار 850 میلیون ریال که توسط خیرین ساخته خواهد شد و نیز مرکز آموزشی رفاهی شماره دو فرهنگیان در کانون فرهنگی آموزشی عاطفه‌ کاشمر بااعتبار 12 میلیارد ریال به زمین زده شد.

دکترسعادتمندمدیر آموزش‌ و پرورش کاشمر در آئین افتتاح و کلنگ زنی از این پروژه‌ها با تقدیر از همراهی و مشارکت خیرین نیک‌اندیش کاشمری به مجموعه آموزش‌وپرورش گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر در سایه حمایت‌ها و کمک‌هایی که خیرین انجام داده‌اند شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 24 پروژه در سه سال گذشته بودیم.

دکترایرج سعادتمند با بیان این‌که اقدامات انجام‌شده در دولت یازدهم در حوزه خیرین چشمگیر و بی‌سابقه بوده است یادآور شد: خیرین کاشمری در سه سال اخیر 24 پروژه را اعم از احداث مدرسه، نمازخانه، کلاس و … را بر عهده گرفتند که بخش عمده‌ای از آن به بهره‌برداری رسیده است به‌طوری در 45 سال گذشته درتاریخ آموزش‌وپرورش کاشمرفقط تنها 20 پروژه خیر ساز داشتیم.

وی بابیان اینکه تلاش می‌کنیم آموزش‌وپرورش تمام ساحتی را پیاده کنیم خاطرنشان کرد: 5 پروژه‌ای که امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی آن بودیم نیز با مشارکت و حمایت‌های خیرین انجام‌شده و خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *